tjuddi Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 hei trenger litt hjelp med adsl en prøver å downloade direct connect 1.0 (har prøvd ørten nedlastingssteder)downloaden starter med 20-30 kb sek men suser ned i ca 500-1000bpsek raskt er dette normalt?i menyen på ruteren starter jeg med ca 30% use av bandwith og suser raskt ned i 1-0% use?er dette kun serverprobbs? Lenke til kommentar
keithho Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 jepp.. helt normal...en bil må jo akselere vet du, samme gjelder modemet ditt (connection ditt)... MEn ikke hvis dette skjer for ofte.. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Nei, dette er ikke normalt. Last ned Flash FXP på http://www.flashfxp.com og koble deg til ftp.online.no :smile: Last ned et eller annet derfra. Hvis du bruker Windows XP bør du bruke ctrl+alt+del -- > nettverk for å lese av fart... Lenke til kommentar
keithho Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 herregud..dette gjelder ikke bare nettet hans da... Hva med uploaderen sin side!!! du må jo tenker på at ikke alle linjer er like "normale" som ditt egne! Lenke til kommentar
keithho Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 dette skjer i kazaa hele tid med meg, og det betyr ikke at linjen min er fucked opp da! Lenke til kommentar
tjuddi Skrevet 12. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2002 Jeg er litt forvirret nå det som skjer er jo en kraftig deaksellerasjon starter hurtig og dropping fast! Og hva kan jeg laste ned fra ftp "noe" sier ikke en fesking som meg noe som helst? Har forstått at et ftp program kan vise hastigheten min, men den leser jeg av i quickview i netopia ruteren min uten at jeg blir noe serlig klokere av den grunn. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Jaha. Du så kanskje at jeg nevnte FTP'en til telenor? Den er råkjapp, og funker flott til å benchmark'e linja for å se om det er nettverksfeil e.l. Får du full fres fra den, er alt normalt. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Den siste var delvis til keithho (?). Til deg som lurer på linja: finn en fil på 5-10 mb og sjekk hvor stor fart du får. Lenke til kommentar
tjuddi Skrevet 12. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2002 har prøvd diverse linjetester og noen ganger er alt ok med 600kbs og noen ganger bare niks båndbredde(gjelder bare endel adresser) er dette helt normalt med ngt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå