Isildur Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Når jeg linker til noe i en tekst blir teksten jeg har linken på blå, og dette er uønsket... Hvordan får jeg bort dette? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 dette burde vel løse det.. a { text-decoration:none; color:#CCCCCC; } a:hover { text-decoration:none; color:#FFF; } a:active { text-decoration:none; color:#6E82DC; } a:visited { text-decoration:none; color:#6E82DC; } a:visited:hover { text-decoration:none; color:#FFF; } du kan jo bare forandre fargene som du vil da...selvfølgelig! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Du kan vel bare legge inn en "link="#fargekode"" i <body>? Og "vlink="#fk"" for besøkte linker. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Du kan vel bare legge inn en "link="#fargekode"" i <body>?Og "vlink="#fk"" for besøkte linker. jo, såklart. det er mye enklere hvis han ikke skal ha hover-effekt. eller har lagd et stildokument. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jupp. Tenkte ikke over hover osv. jeg. (Sent). Lenke til kommentar
Isildur Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Thanks! Jammen får man rask hjelp her Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 a:visited:hover { text-decoration:none; color:#FFF; } Er dette lov? Usikker på om dette validater. En :hover er nok Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 a:visited, a:hover { text-decoration:none; color:#FFF; } Sånn skal det gjøres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå