mådderbitsj Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 dette gjelder brodern si maskin, han har ei sånn elkjøp-maskin, og jeg kjøpte skjermkort til den men det passer ikke. mitt gamle skjermkort passer heller ikke. det virker som agp-en er mye mindre enn vanlig agp, og en annen ting er at det er mye mindre avstand fra der kortet skal stå og til bakveggen på kabinettet enn det er på andre maskiner.. jeg satte i mitt gamle skjermkort som er pci og det stakk jo 2 cm for langt ut av maskina bak.. hva slags kjermkort skal jeg kjøpe?? kan jo bestille hva som helst fra nettet men det kommer jo ikke til å passe... Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 alt burde vel passe... korleis maskin? eller korleis formfaktor er det på hk? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Kan det være at pc'en hans har PCI-Express eller bare et PCI-skjermkort? Kanskje du kan gi os en link til den, eller si spesifikasjoner? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Eller bilde? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Det er elkjøp maskin, så du må sikkert bestille deler fra produsenten av maskinen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå