Toset Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Kanskje dette er feil kategori... Neida, det er nå om lyd og. Pytt pytt Ihvertfall, er det noen som har denne DVD-spilleren? De selger den på Flexi og Komplett, og den har gode specs, synes nå jeg: Leser følgende format: DVD VCD CD MP3 CD-R CD-RW SVCD DVCD Video-system: NTSC PAL Audio: 2 kanals analog stereo 5.1 kanals Dolby Digital Surround Utganger: Component Video Composite Video S-Video Digital ut (AC-3) 5.1 kanals analog utgang Optisk Innebygget Dolby Digital 5.1 Surround-dekoder Dette ser vel bra ut! Men noen som har den og vet om den er noe bra? En sonefri DVD-spiller med DD 5.1 dekoder til 1600 høres jo for godt ut til å være sant! Tar imot alle erfaringer med takk! Lenke til kommentar
Toset Skrevet 15. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2002 Ingen som har denne? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 det er vel sansynelighvis en pc-dvd sak som gir "greie" men ikke BRA! video oplevelser, du kan sikkert sammenligne den med spilleren som gikk for 1000lappen på RIMI.. Lenke til kommentar
Toset Skrevet 16. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2002 Dette er fra samme produsent, men det er en bedre modell. Tror den skal være mer enn grei nok, jeg har en gammel, fissen TV, men vil gjerne ha erfaringer fra folk som har den. Lenke til kommentar
Juppjupp Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Drit!! Stol på meg! Legg heller i et par lapper til å få noe som går ann å se på!! Hvorfor kjøpe en DVD spiller med innebygd 5.1 dekoder?? Spar pengene og legg det heller i en DVD-spiller med bedre bilde!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå