Snorre Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Trenger et program som kan konvertere ********.rpy filer om til Avi.filer. Finnes det et slikt program? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hvilket program er det som bruker/genererer disse? Får ikke noe ordentlig svar på filext.com Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Hvilket program er det som bruker/genererer disse? Får ikke noe ordentlig svar på filext.com Det er Rome Totalwar. Tenkte å ligge ut en replay på siden, men må jo selvfølgelig konvertere den først. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Se om det går ann å spille den om du bare skifter endelsen til .avi. Jeg tviler på at det finnes et program som konverterer fra rpy til avi/mpg, så om å skifte endelsen ikke fungerer, ville jeg brukt Fraps til å lage video om jeg var deg Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Se om det går ann å spille den om du bare skifter endelsen til .avi. Jeg tviler på at det finnes et program som konverterer fra rpy til avi/mpg, så om å skifte endelsen ikke fungerer, ville jeg brukt Fraps til å lage video om jeg var deg Greit takker og bukker:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå