Evju Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg skal hjelpe en venn med å finne en rimelig pc. Jeg trenger ikke annet enn nettverkskort, office og XP.. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
kazoo Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Bygg selv og bruk en pappeske som kabinett. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 hva mener du med billig? skal han ha full pakke, eller har han skjerm fra før av? Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 har pc til ca 2500 på itbutikken.. værste søpledatan som finnes tror jeg.. (hviss det kun var prisen som var viktig lissom..) Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg trenger ikke annet enn nettverkskort, office og XP.. Windows XP Home Edition Office Studentversjon (forhåpentligvis er du student, hvis ikke så må du ut med et par tusenlapper til.. 3Com 10/100 Nettverkskort There you got it.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå