Gå til innhold

noen som har erfaring med onlinedata.no ?

Anbefalte innlegg

ettet onlinedata.no tråkket i salaten her i en annen tråd, så stakk jeg innom en tur bare for å se.

Førsteintrykk: Veldig enkel side..

Prisene er så som så, Intel P4 2.6 ghz 800 mhz FSB, kr 1965 :scared:

Men så kom jeg over noe brukt, Gf3 ti500, til usle 150 kr.. det er ikke så dårlig? og 512 mb ddr ram til 100 kr..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merker meg at de har masse greier som er forsvunnet eller på vei ut fra andre nettbutikker på lager, og selger dette til stive priser. Den 2.6`ern som nevnes er jo utfaset for lenge siden, det samme ble 2.8 en tid etter det igjen og nå er hele NW-kjernen på tur ut. Bare sporadiske slumper av og til i butikkene av 3.0 og oppover. Jeg har sikret meg en 3.4...

Irriterte meg over den ekle flash-introen for noen øyeblikk siden. Nå var jeg innom igjen og lyden stod på her. Det er faktisk lyd også! Da skal de ha lavere priser enn samtlige webshops i norge for at jeg skal ta en tur innom igjen...

Lenke til kommentar
vel, gjengen kan være seriøse selv om de ikke har noen god web side, og trådde skikkelig i salaten her på forumet... HUSK, alle kan gjøre feil.. og her gjorde de sin feil..

Er bare fear å gi dem en sjanse..

Jepp det er jo ikke verre enn å prøve, så kan jo de som prøver fortelle oss andre om sine erfaringer.

Lenke til kommentar

Synes både sida og oppførselen gir et ganske "uprofft" inntrykk...

Tror ikke jeg hadde giddi å tatt sjansen på å handle der med mindre de var eneste butikken som hadde akkurat det jeg ville ha.

Finnes allerede mange gode og seriøse nettbutikker der ute som jeg veit jeg kan stole på.

Ser ingen grunn til å teste ut nye butikker bare for å "være snill" heller.

Lenke til kommentar

Prøvde å surre litt rundt på butikken nå for å late som om jeg skulle sette sammen en pc (siden jeg kan være enig i at jeg bør ha litt bedre grunnlag enn forsida og en enkelt forumuttalelse før jeg dømmer butikken nord og ned)...

Mine observasjoner:

-Dårlig norsk på alle sider med forklaring (og en ekstremt dårlig vane med å plutselig ha stor bokstav på et ord midt inni en setning, i tillegg til den tidligere nevnte orddelingssyken)

-Tungvinn design for å velge varer, den fører til fryktelig mange museklikk.

-Dårlig utvalg (har ikke s-ata harddisker blant annet?)

-Vanskelig å finne fram (socket 754-hovedkort ligger under valget socket A f.eks)

-Prisene ligger over gjennomsnittet

-Eneste betalingsmetoder er "Forskudd Betaling" og postoppkrav

Greit, design teller ikke alt... men kombinasjonen tungvinn og klønete design, dårlig norsk og stive priser er i hvertfall nok til å holde meg unna.

Men, står jo webmaster 26/9-2004 nederst på sida der... så er jo mulig forumbrukeren onlinedata.no akkurat ble ferdig med sida nå i kveld og ville teste den ut, og at det derfor vil komme store forbedringer etterhvert (noe jeg tror det må hvis de ikke skal gå konk ganske kjapt).

Lenke til kommentar
Men, står jo webmaster 26/9-2004 nederst på sida der... så er jo mulig forumbrukeren onlinedata.no akkurat ble ferdig med sida nå i kveld og ville teste den ut, og at det derfor vil komme store forbedringer etterhvert (noe jeg tror det må hvis de ikke skal gå konk ganske kjapt).

Ja tror du er inne på noe der

Lenke til kommentar

Har nå sjekka litt priser, og ser at Online Data ligger langt over ($$) de andre.

I tillegg kan man se at de har under 50 stk av alle ting, noe som tyder på at de er i oppstartsfasen og uansett; ikke vær snille mot noen.

Go Komplett! (PS: Kan ikke dere få sjokolade? Jeg liker å nyte min nye vare med en sjokoladebit)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...