pdiddy Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Har djuice abonnement, og har hatt dette i nærmere 2 år nå! Ble tatt på senga da Telenor ringte meg en tidlig morgen ifjor jul og spurte om jeg ville ha billigere månedsregninger og i søvne svarte jeg ja, fikk brev ikke lenge etter om at jeg hadde bundet meg for 12 nye måneder (veldig kjekt , ja)! Men for å komme til poenget så er jeg blitt veldig intressert i Talkmore og billigere regninger, men siden jeg er bundet og må betale rundt 1200,- for å bryte avtalen med Telenor når jeg i tillegg skal ha ny mobil så blir det fort mye penger. Derfor lurer jeg på om det går an å starte et "abonnement" med Talkmore uten å bryte avtalen med Telenor, og bare betale månedsavgiften på djuice-abonnementet til bindingstiden går ut? Er det lovlig å ha 2 abonnement, for Telenor kan jo ikke akkurat kreve at jeg skal ringe hele tiden med djuice? Håper noen har peiling på dette Lenke til kommentar
tomgunnar Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 jada det er fullt mulig,men som sagt så må du ha et nytt nr da så klart Lenke til kommentar
pdiddy Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Nytt nr må til ja, men kanskje like greit, sparer en god del iallefall! Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Selvfølgelig! Jeg har åtte forskjellige kontant-kort fra Telenor, + at jeg er bundet med et abm. til Netcom. Går helt fint det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå