Redman Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Denne detekterer ikke filmen jeg prøver å spille...kopi sperre? Hva kan jeg gjøre? Jeg er litt dårlig med data så ta høyde for det MVH meg Lenke til kommentar
xans Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hei Litt mere oplysninger hadde vert fint, får du melding om kopisperre? hvilke programmer bruker du? Har Pc en din kontakt med brenneren? Lettere å hjelpe med disse opplysningene. xans Lenke til kommentar
Redman Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 hm .. har prøvd mediap10,winamp å powerDVD. Nei jeg får ikke beskjed om noe kopisperre, brenneren funker. har nettopp instalert men når jeg setter leiefilmen i så finner ikke maskina den...klikker på min datamaskin og forventer å se at "noe" skal være i men dette er ikke tilfelle. Lenke til kommentar
xans Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Har du prøvd å sette i en vanlig cd med noen filer på og prøvd å åpne denne i min datamaskin? høres ut som det kan være feil ved lesing. xans Lenke til kommentar
Redman Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 joda finner filer på cder. playstation spill og div skjitt. Lenke til kommentar
Redman Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Hjelp e vil sjå film!........ Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Du sier det er en leiefilm, kan det være at discen er møkkete/ripete? Har du prøvd andre filmer, ser du har prøvs cd og spill. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Satt riktig sone? Lenke til kommentar
Redman Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 jau! møkkete DVD er ikke no cool ting Takk for hjelpen aile sammen MVH meg Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 jeg har samme problem med min nec 3500a, funker ikke på win mediaplayer eller powerdvd, men fikk faktisk filmen til å funke på WinDVD.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå