cwerner Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 hallo! Nå skal jeg endelig sette igang med å bygge shuttle sn45g. her er de delene jeg har bestilt Shuttle sn45g socket A Amd athlon 2600 xp + kingston 3200 ram 512 Maxtor 120 gb hd 16 mb cache powercolor radeon 9800 pro 128 mb om et par dager setter jeg igang å bygge, så alle tips, og linker til guider osvosv ønskes velkommen med åpne armer forslag om annet utsyr er ikke nødvendig, pga at jeg alleredet har bestilt. ps. hvis dere ser noe feil med utsyret, kan dere gjerne si ifra! JamesT Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Ser greit ut det. Montering vil du ikke ha noen problemer med fordi installasjonsveiviseren er veldig bra. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Et lite råd, legg kablene slik det står i manualen. Jeg gjorde ikke det, og når jeg la dem slik det stod i manualen sank temperaturen med 3-4C på diverse deler. Og hvis å fjerne grillen til I.C.E.-en kan være greit å gjøre, blir roligere og bedre luft flyt. EDIT **** Si ifra om du finner noe skrivefeil ol. Endret 28. september 2004 av Carrox Lenke til kommentar
NtX Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Husk at den shuttle utgaven du skal ha bare har 200 PSU, og da du nevner at du skal ha det skjermkortet du lista opp suger strøm så burde du gå for SN45Gv2. 50 watt ekstra, det kan hjelpe mot ustabilitet. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 glemte å si at det er 2'er versjonen som jeg har... Så jeg håper strømmen ikke skal bli no problem? ser jo folk som har to ganger kraftigere utstyr i boksene sine Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Se f.eks på min. Er stabil som Mount Everest. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Se f.eks på min. Er stabil som Mount Everest. Må bare: Mount Everrest er ikke et stabilt fjell Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Se f.eks på min. Er stabil som Mount Everest. Må bare: Mount Everrest er ikke et stabilt fjell "Stabil som et fjell" <- spilte på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå