Torjus Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Etter jeg har trykket på forum linken i www.hardware.no så kommer jeg her: Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 ja? du kommer rett til hardware forumet, noe rart i det? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 QUOTE (Stig-Arne @ 26/09/2004 : 19:50) ja? du kommer rett til hardware forumet, noe rart i det? Ja, men før kom en meny til venstre og logo oppe osv, kor Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 du som har endra skinn i kontrollpanelet, etter det bildet bruker du IPB skinnet, mens du sikkert har brukt hw.no skinnet normalt. For å endre det går du bare på kontrollpanel og velger skin og endrer det Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Sånn ja! takker Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hmm. trodde det var flere som hadde samme problem som meg her...når jeg får mail-varsling fra forumet om nye innlegg (hotmail), og trykker på linken i mailen får jeg beskjed om at meldinga er timet out. Refresh hjelper ikke... Stygt å hijacke tråden slik, og kanskje hører dette hjemme under en annen kategori, men det er ikke enkelt å vite hvilken så lenge jeg ikke vet hvor problemet ligger...noen som har et tips? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Ta heller å fyr i gang en ny tråd her under tilbakemelding om forumet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg