tikniver Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg har drevet lenge med Photoshop, men nå har det skjedd noe som jeg ikke skjønner bæret av. Når jeg velger Color Balance eller trykker CTRL-B kommer ikke dette vinduet/boksen opp lenger. I stedet blir alt annet inaktivt som vanlig og jeg kan bruke Eyedropper Tool. Det kan virke som om c.b.-vinduet kanksje dukker opp utenfor skjermen på en måte, men jeg har prøvd å forandre størrelsen på hele photoshop-vinduet uten at dette har hjulpet. Forsøkte også reinstallering. Har også prøvd å søke på nettet, men finner ingen ting. Kanskje er det noen her som kan hjelpe..? Er takknemlig for hjelp! Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 prøv å resette ps; hold inne ctrl + shift +alt når du starter ps, trykk ok i dialog boksen som kommer opp Lenke til kommentar
tikniver Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Tusen hjertelig takk! Det fikset saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå