Joggi Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 prisklasse fra 1500-2500 hva er den beste dvd spiller til stua ønsker er sort farge takler de fleste formater gjerne divx og mp3 også er lei av den gamle mustek en som stopper opp hele tiden bare det er en liten ripe i plata (driver og tar seg opp hele tiden slik at det blir en frysing av bildet i noen få sec hopper ofte over noen sec for å komme forbi stripen) de samme stripete dvdplatene funker fint på min pioneer dvdrom i pc uten et eneste stopp har sett på denne til ca 2000 http://www.norek.no/k/ki.asp?sku=301903&cks=PRL skal ikke ha dvdopptaker da de som er noelunde ok er langt over mitt budsjett Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Den beste DVD-spilleren til stua du kan få tak i er vel en HTPC med god avspillingsprogramvare, men til 1500-2500kr ... tja da vet jeg ikke. Jeg tipper du får spillere som støtter DivX, enkle filtre og mye annet stæsj til godt under tusenlappen om du leter litt. Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 under 1000 er uaktuellt Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Den beste DVD-spilleren til stua du kan få tak i er vel en HTPC med god avspillingsprogramvare, men til 1500-2500kr ... tja da vet jeg ikke. Jeg tipper du får spillere som støtter DivX, enkle filtre og mye annet stæsj til godt under tusenlappen om du leter litt. Selvsagt finner du en spiller til under tusenlappen , men skal man ha noe som duger så må man opp i en høyere prisklasse. Prøv www.Avforum.no Sikkert noen som kan hjelpe deg der!! Endret 26. september 2004 av dkvam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå