Prosessoren Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Har 2 Pcer som er koblet gjennom en bredbåndsrouter, Disse finner hverandre, og jeg kan kopiere over filer, skrive ut på den andre maskien osv. Men slår jeg brannmuren PÅ, klarer de plutselig ikke å fine hverandre, og det er "null" kontakt. Siden begge datamaskiene er koblet til internett til en hver tid, vil jeg gjerne at brunnmur aktivert på begge maskinen.,.. Hva gjør jeg for å løse dette problemet ? Ser det finnes intlinnger på brannmur, men kan desverre ikke med disse... Takker for svar/hjelp Lenke til kommentar
artificial Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 skaff deg NIS* og opn feks hjemmenetverket på ip 192.168.0.4- ......5 done deal NIS* norton internet security Lenke til kommentar
artificial Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Kansje samme funker med xp sin firewall. man kan jo opne porter i den Lenke til kommentar
Chrian Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Åpne kontrollpanel og konfigurasjon av brannmur, der kan du åpne for tjenester eller de porter du ønsker. Lenke til kommentar
gohabsgo Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hei. Det er veldig enkelt i ZoneAlarm (gratis brannmur). Bruk Trusted Zone for å definere de du vil stole på. Kan lastes ned her. Bør også finnes i XP brannmuren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå