Black&White Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Når jeg høyreklikker på min datamaskin å velger koble til nettverkstasjon, velger koble til med annet brukernavn, så er der en rullegardinliste over navn som har vært brukt tidligere. Finner da en masse e-post adresser som har blitt brukt som brukernavn. På meg kan det virke som om noen har prøvd å koble seg til mine nettverkssjasjoner. Og jeg er 100% sikker på at ingen andre en meg har hatt fysisk tilgang til pc'n. Noen som har en logisk forklaring på dette? edit: Skrivefeil Endret 26. september 2004 av Black&White Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg tror dette kan komme av adresseboken din? Har du noen av disse adressene lagret der? Er det helt ukjente adresser? Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Totalt ukjente e-post adresser! På meg virker det som om noen har vært inne å snoket litt! Men hvordan, og hva kan jeg gjøre for å forhindre dette i fremtiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå