Claw_Server Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hallo En eller annen dag for litt siden skjedde noe rart med Internett exploreren min.. Jeg kan ikke se Å, Ø eller Æ lengre, det er sinnsykt plagsomt, se f.eks. her: 1. Det du trenger: Aller f?b? ha Valve Hammer Editor, som du kan f場ak i her. S堢urde du ha et lite program som gj? de ferdige mapene dine til .bsp filer. Zoners Half-Life Tool (ZHLT) som finnes her. Du kan installere ZHLT egentlig hvor du vil, men det beste er 堩nstallere den i \Valve Hammer Editor\tools mappa, da vet vi hvor vi finner de n?dige filene. De filene som skal v沥 der, og som du trenger er: -hlbsp -hlcsg -hlrad -hlvis. 2. N?dig oppsett: Det er bare noe greier jeg hadde fra en "Readme" om hvordan man lager et map på CS ;P.. Men jeg trenger virkelig hjelp.. Når det er f.eks. en Å i en setning lager den en firkant som dette --->沥<--- og hopper over neste bokstav i setningen Lenke til kommentar
astensland Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Gjelder dette bare i internet explorer?? I tilfelle, sjekk View - Encoding og sørg for at Western European (ISO) er valgt.... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 På ett eller annet vis har maskinen din blit stilt inn på å bruke et double-byte språk, dvs at språk som kinesisk etc bruker to bytes per tegn. Dette kommer i konflikt med våre norske tegn og tar med seg det etterfølgende tegnet også. Som tidligere påpekt må du endre encodingen. Lenke til kommentar
Claw_Server Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 yey virker nå Takk folkens.. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Feilpostet, og temaet har vært oppe mange mange ganger før. Stenges og flyttet til "feilposter". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg