Carl M Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hmmm, kan ikke huske at jeg har fått betalt for den artikkelen.... *sette seg ned og skrive regning* Trodde dere ikke fikk noe for arbeidet? Men så må du jo huske at du fikk en fin fin lammestek oppskrift å boltre deg med Tja, litt drypper det på oss som skriver fast også, selv om jeg de første årene ikke fikk fem flate øre. Hadde ikke brukt 60% av fritiden min på hw.no hvis jeg ikke hadde sittet igjen med noe som helst. Er underbetalt så det synger etter, så det er ikke noe å bli rik på Men så har du jo alle oss små dødelige å sjefe over :!: Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hmmm, kan ikke huske at jeg har fått betalt for den artikkelen.... *sette seg ned og skrive regning* Trodde dere ikke fikk noe for arbeidet? Men så må du jo huske at du fikk en fin fin lammestek oppskrift å boltre deg med Tja, litt drypper det på oss som skriver fast også, selv om jeg de første årene ikke fikk fem flate øre. Hadde ikke brukt 60% av fritiden min på hw.no hvis jeg ikke hadde sittet igjen med noe som helst. Er underbetalt så det synger etter, så det er ikke noe å bli rik på Men så har du jo alle oss små dødelige å sjefe over :!: Hehe, å holde orden på 15-20k brukere, hvorav ikke alle er like fornuftige, er ikke bare en drømmejobb.... Forøvrig er forumjobben ulønnet.... Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Selger de i andre farger da? Sånn som iPod mini? Utrolig hva man finner på NetShop. Endret 26. september 2004 av dan1el Lenke til kommentar
srbz Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Selger de i andre farger da? Sånn som iPod mini? Utrolig hva man finner på NetShop. DEN så ut som om den har spist noe den ikke tålte.... Hvilken versjon er den drivern...? Endret 26. september 2004 av surbz00r Lenke til kommentar
.V. Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Ser de har økt prisen siden du kjøpte din H.kon, men dette er utvilsomt kvalitet.Hvor mye fikk du egentlig i HippoMark? Selger de i andre farger da? Sånn som iPod mini? Nei, ser ut som de kun har lilla. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Jeg, sa litt, DesertGlow sa litt, who the hell cares... får jeg lov til å spørre ca hvor mange forespørsler du har fått om å skifte navn? (Hinter til bagrunnen for den siste setningen i sig. en din ) Hadde tenkt å sende en forespørsel sjøl, men nå spørs det om jeg tør Forresten : Nei tror ikke det blir noe lammestek m/ grønnsaker på meg med det første EDIT: fant ut at jeg måtte quote og så ville jeg være englebarn og ikke dobbelposte Endret 26. september 2004 av So Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Oi dæven. På rema å får man dem i sort. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Selger de i andre farger da? Sånn som iPod mini? Utrolig hva man finner på NetShop. Rett fra fabrikken i Tsjernobyl? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Nei tror ikke det blir noe lammestek m/ grønnsaker på meg med det første Støtte for hvitløk :!: Obs. Ser ikke ut til at NetShop får solgt de ettertraktede flodhestene. I wonder why. Endret 26. september 2004 av dan1el Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Nei, ser ut som de kun har lilla. Du må nok ta deg en tur på netshop: http://forum.overklokking.no/index.php?act...post&id=2853637 Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) :!: Tor denne tråden er den morsomte jeg noensinne har lest her. Edit: ble litt mye quoting der Endret 26. september 2004 av Thorsen Lenke til kommentar
.V. Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Nei, ser ut som de kun har lilla. Du må nok ta deg en tur på netshop: http://forum.overklokking.no/index.php?act...post&id=2853637 Er 99,9% sikker på at det er 128bits utgaven som klokker MYE dårligere enn den 256bits-flodhesten de har på elkjøp. Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 herlighet, tror dette er den morsomte tråden jeg har sett i humor kategorien Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Er 99,9% sikker på at det er 128bits utgaven som klokker MYE dårligere enn den 256bits-flodhesten de har på elkjøp. Dette var dårlig gjort av netshop, de burde helt klart hatt merket det, tror jeg kommer til å benytte meg av angreretten her ja Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Er 99,9% sikker på at det er 128bits utgaven som klokker MYE dårligere enn den 256bits-flodhesten de har på elkjøp. Sikkert derfor den er grønn. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Oi dæven. På rema å får man dem i sort. [bilde] hm... det er ikke en flodhest... editleif Endret 26. september 2004 av surbz00r Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 får jeg lov til å spørre ca hvor mange forespørsler du har fått om å skifte navn? (Hinter til bagrunnen for den siste setningen i sig. en din ) Hadde tenkt å sende en forespørsel sjøl, men nå spørs det om jeg tør En periode fikk jeg et par stykker hver dag.... kan ikke folk bare holde på de nickene de velger når de registerer seg? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg mener å ha sett en moddet 56K flodhest på rimi forrige uke! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Sikkert derfor den er grønn. At jeg ikke så det, tegna var jo rett framfor øynene mine :!: Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 får jeg lov til å spørre ca hvor mange forespørsler du har fått om å skifte navn? (Hinter til bagrunnen for den siste setningen i sig. en din ) Hadde tenkt å sende en forespørsel sjøl, men nå spørs det om jeg tør En periode fikk jeg et par stykker hver dag.... kan ikke folk bare holde på de nickene de velger når de registerer seg? Ser ikke sånn ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå