SilverCRX Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Bare for at ingen skal gruble på om Rimi faktisk har begynt å selge skjermkort: jeg har selv en sjefsstilling i en Rimi-butikk, og vi får vite om slike tilbud lenge før de skal skje (vanligvis 3-6mnd på elektronikk). Har aldri sett noe som helst om R9600 i manuskriptet til kommende kundeaviser, eller i egne skriv. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Løp og kjøp! :!: Særdeles billig. Jeg tar 10. Lurer på hva dinsine.no-testen gav for slags karakter Jeg klarte å stjele en lilla flodhest fra Rimi i stad da. Klokka den opp til to hoder. Endret 26. september 2004 av dan1el Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Løp og kjøp! :!: Særdeles billig. Jeg tar 10. Lurer på hva dinsine.no-testen gav for slags karakter Jeg klarte å stjele en lilla flodhest fra Rimi i stad da. Klokka den opp til to hoder. Fulgte Kristin med? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 jeg har også skaffet meg en flodhest, men får den bare opp i 4 armer.. vil helst ha en to tre hoder på den også.. hva slags kjøling bruker dere? jeg bruker HippoCool Silent Mud-Tub... er det bra? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 for de som er skeptisk legger jeg ut et til bilde som bevs på at jeg faktisk har en flodhest fra rimi! her ser du den sammen med dama mi kristin. Wow! Må si meg imponert over deg phax. Du har virkelig gjort et kupp. Misunner deg virkelig den lekre flodhesten der. Flodhesten er virkelig noe for seg selv. Man kan tydelig se at dama di er sjalu. Hu er jo ikke i nærheten av flodhesten. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 jeg har også skaffet meg en flodhest, men får den bare opp i 4 armer.. vil helst ha en to tre hoder på den også.. hva slags kjøling bruker dere?jeg bruker HippoCool Silent Mud-Tub... er det bra? Jeg bruker HippoChill 2k4. Husk å justere multiplikatoren. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Herregud. Prøver du å ta livet av meg. Jeg ler så jeg griner. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hørte jeg snakk om flodhester? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 :!: Skulle hatt en slik test av mat som passer til data på hardware Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg tok min lilla inne i denne: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet883.htm Praktisk oppbevaringsboks. Så slipper jeg å høre skrika når jeg klokkern. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 synes det er litt suspekt at "Radeon" ikke har samme font som resten av siden, og at "hoho" er åpen i paint, men.. kan jo stemme Så akkurat det samme, skulle poste men så postet jo du. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) hvis jeg skriver alle de latter-smileyene og utropstegnene jeg har lyst til å skrive her, så blir jeg kasta ut av forumet jeg og... tror jeg holder meg i selene, og bidrar med et lite: :!: EDIT: Vil gjerne se konklusjonen, og spesifikasjonene.... Endret 26. september 2004 av surbz00r Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Herregud. Prøver du å ta livet av meg. Jeg ler så jeg griner. Hmmm, kan ikke huske at jeg har fått betalt for den artikkelen.... *sette seg ned og skrive regning* Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Fulgte Kristin med? døh, dama mi er ikke til salgs! ligg unna.. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Herregud. Prøver du å ta livet av meg. Jeg ler så jeg griner. Hmmm, kan ikke huske at jeg har fått betalt for den artikkelen.... *sette seg ned og skrive regning* Trodde dere ikke fikk noe for arbeidet? Men så må du jo huske at du fikk en fin fin lammestek oppskrift å boltre deg med Lenke til kommentar
.V. Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Ser de har økt prisen siden du kjøpte din H.kon, men dette er utvilsomt kvalitet. Hvor mye fikk du egentlig i HippoMark? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hmmm, kan ikke huske at jeg har fått betalt for den artikkelen.... *sette seg ned og skrive regning* Trodde dere ikke fikk noe for arbeidet? Men så må du jo huske at du fikk en fin fin lammestek oppskrift å boltre deg med Tja, litt drypper det på oss som skriver fast også, selv om jeg de første årene ikke fikk fem flate øre. Hadde ikke brukt 60% av fritiden min på hw.no hvis jeg ikke hadde sittet igjen med noe som helst. Er underbetalt så det synger etter, så det er ikke noe å bli rik på Lenke til kommentar
srbz Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Ser de har økt prisen siden du kjøpte din H.kon, men dette er utvilsomt kvalitet.Hvor mye fikk du egentlig i HippoMark? Selger de i andre farger da? Sånn som iPod mini? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Litt OT: De fleste (... vell, mange i hvetfall) 9600np (ikke SE) er vifteløse. Kortet ligner ikke 9600, og ikke finner jeg det på rimi.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå