Qwseyvnd Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Haha, morsom tråd. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 kanskje flytte helle tråden til off-topic/søppel snart? frykter at det hagler med advarsler om 5 min. Den kan gjerne flyttes ja, men det har blitt en ganske morsom tråd så det hadde vært morsomt om den hadde fått leve videre. Er alltid gøy å se hva folk får til i photoshop. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Wow. De selger stekepanner på komplett. dritbillig du liksom.. de selger jo stekpanne til 25,- på ikea. nå må komplett skjerpe seg snart! visst det der ikke er en 64bits stekepanne..? Mhm... Den har overlegne kjølingsegenskaper (noe som vel ikke akkurat er spess praktisk med en stekepanne) Lenke til kommentar
TDK Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Dette er sant!!! Jeg var også på Rimi i går og kjøpte dette kortet. jeg var sjokkert over at det var så billig så jeg kjøpte! Nyregistrerte brukere, som den eneste som er enig med trådstarter som poster fra samme IP-adresse er noe jeg har svært lite til overs for. *poff* du er borte fra forumet Du er en smart kar du! Jeg tviler sterkt på dette her... Sikkert en liten morsom spøk fra trådstarters sin side.... Men vi får se på mandag... 91 bruker(e) leser dette emnet (26 gjester og 3 anonyme brukere) Endret 26. september 2004 av TDK Lenke til kommentar
brillan Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Fine toolbars på det første bildet Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Det var jo Extreme edition, ikke rart den var dyrere enn på ikea... Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 LOL så mange som var her inne på denne tråden. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Det var jo Extreme edition, ikke rart den var dyrere enn på ikea... Nei nå er det for mye av det gode... Hvem er med på å slutte? Og hvem er med på å stenge/flytte tråden? DesertGlow....? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Wow. De selger stekepanner på komplett. Imponerende! Men hva er en "Teflan"-panne? Trodde det var teflon som er vanlig? At den kommer med 1 MB RAM og veier 0,04 kg viser at den er laget for nerder som ikke har så mye muskler til å løfte tungt Lenke til kommentar
k-zen Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 hehe synd det ikke er 1. april Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg sier bare "teit". Det dekker hele tråden. Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 for de som er skeptisk legger jeg ut et til bilde som bevs på at jeg faktisk har en flodhest fra rimi! her ser du den sammen med dama mi kristin. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 hehe jeg trodde komplett solgte "defekte"(alt jeg har kjøpt der har vært defekt) varer men ikke Stekepanner?? nå ma dem skjerpe seg az man kan jo bli gal dah!!! Lenke til kommentar
TDK Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 for de som er skeptisk legger jeg ut et til bilde som bevs på at jeg faktisk har en flodhest fra rimi! her ser du den sammen med dama mi kristin. :!: Artig.... Men selv flodhester kan det bli for mye av.............. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 om ikke det er nevnt før så ser du at skriften på radeon har det typiske tegnet fra paint når man skriver, at det er litt blasse farger og slikt. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Det er jo egentlig en "Tefal": http://www.rimi.no/img_archive/gode_kjoep/...epanne_3839.jpg Og kombinasjonen mellom Tefal og Teflon gir Teflan. Det er en superlett panne på kun 0.04kg og med 1mB ram. Jeg har klart å klokke flodhesten med to hoder nå! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Wow. De selger stekepanner på komplett. Det er jo gammelt nytt. Den har jo ligget under kateogorien "Socket 478" leeenge.. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Artig bilde av flodhesten din og den søte dama di da :!: Lenke til kommentar
TDK Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Wow. De selger stekepanner på komplett. Det er jo gammelt nytt. Den har jo ligget under kateogorien "Socket 478" leeenge.. Feil, under kabler og deretter firewire. Se selv http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=2852910 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 hehe, stekepanne under s478:P morsomt *le* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå