dan1el Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Reklamen på dette kortet skal ikke komme ut før i morgen, men kortene var på plass på Rimi på Lørdag ivertfall... Har du digitalkamera eller kamera på mobilen? Skulle gjerne hatt et bilde av dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-cfOgpBusmt Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hvis dette, mot formodning, skulle være ekte (noe jeg ikke tror), så er det uansett for sent nå, siden i går var siste dagen med tilbudet før ny kundeavis kommer i morgen. Skal visst være i avisen i morgen dette tilbudet. Snakket med folka på rimi Rimi følger ganske strenge regler, og legger aldri tilbudsvarer ut for salg før tiden. I tillegg viser bildet du har lagt inn at det gjelder for forrige periode. Hvis ikke dette tilbudet stemmer, så skal jeg med glede kaste deg ut av forumet. Jeg har ivertfall kjøpt kortet der... Kan være en evt. feil de har gjort på siden.. Det var en kamerat som sendte bildet og jeg spurtet ned på Rimi og kjøpte... hoho er et screenshot du tok, og bildet er sendt fra en kamerat? ro ro.. Lenke til kommentar
sew Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Reklamen på dette kortet skal ikke komme ut før i morgen, men kortene var på plass på Rimi på Lørdag ivertfall... Har du digitalkamera eller kamera på mobilen? Skulle gjerne hatt et bilde av dem. Hadde desverre ikke med... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Bilde så relativt manipulert ut... Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Mulig det er fakta, men hvorfor er Rimi- siden åpna i IE mens du vanligvis bruker Opera?? (Lucas Art- siden...) Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Er det 9600 også syntes det så mer ut som 9200 jeg. Enig... eit 9600 er litt bredere og den har somregel ei vifte istedenfor kjøle ribbe Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Mulig det er fakta, men hvorfor er Rimi- siden åpna i IE mens du vanligvis bruker Opera?? (Lucas Art- siden...) Vel fikk han linken på msn ble den vel åpnet i ie. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Mulig det er fakta, men hvorfor er Rimi- siden åpna i IE mens du vanligvis bruker Opera?? (Lucas Art- siden...) Vel fikk han linken på msn ble den vel åpnet i ie. Det blir ikke mine linker ... Men greit nok... Kanskje Lenke til kommentar
Bazze Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Tipper bildet er stjålet her. Og det er ikke 9600... Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Mulig det er fakta, men hvorfor er Rimi- siden åpna i IE mens du vanligvis bruker Opera?? (Lucas Art- siden...) Vel fikk han linken på msn ble den vel åpnet i ie. Kommer an på hva som er default browser Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) oi, gikk innpå rimi.no og sjekket, ser ut til at de har endret tilbudet igjen! shit så bra tilbud da! Endret 26. september 2004 av phax Lenke til kommentar
sew Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Skjønner hvorfor ikke dere ikke tror på megeller oss(meg sew og jantheman) Som HAR kjøpt kortet på Rimipå Lørdagen! Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Skjønner hvorfor ikke dere ikke tror på megeller oss(meg sew og jantheman) Som HAR kjøpt kortet på Rimipå Lørdagen! Fordi det kortet på bildet ikke er et 9600 kort Lenke til kommentar
Thel Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 hahaha phax! Real funny;) Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg bare skal ha meg en lilla flodhest. Grisebillig da. Men Rimi skulle tatt inn flodhester i andre farger. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg bare skal ha meg en lilla flodhest. Grisebillig da. Men Rimi skulle tatt inn flodhester i andre farger. Kunne ikke vært mer enig! Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Skjønner hvorfor ikke dere ikke tror på megeller oss(meg sew og jantheman) Som HAR kjøpt kortet på Rimipå Lørdagen! er da enkelt å bevise det..ta et bilde av kortet og kviteringen og post det.. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Skjønner hvorfor ikke dere ikke tror på megeller oss(meg sew og jantheman) Som HAR kjøpt kortet på Rimipå Lørdagen! Screen fra Everest/Aida som konfirmerer at du faktisk har ett 9600? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Bare synd tilbudet på flodhester ikke gjelder lenger.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå