sew Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 synes det er litt suspekt at "Radeon" ikke har samme font som resten av siden, og at "hoho" er åpen i paint, men.. kan jo stemme ''hoho'' var et morsomt screen jeg tok i cs... Dette er IKKE en spøk jeg bruker dette kortet nå! Synes det er rart jeg og at Radeon 9600 sto der i går og Siemens C60 står der nå... De må ha gjort en eller annen feil... Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Bare tull det der. Noen som har bytta ut en Siemens telefon med et radeon 9600 Lenke til kommentar
sew Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Dra til deres lokale rimi i morgen and you will see... Lenke til kommentar
sew Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Bare tull det der. Noen som har bytta ut en Siemens telefon med et radeon 9600 Skulle tatt bilde av alle Graffikkortene som lå der ass.. Så hadde du sett at dette ikke er en spøk.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 absolutt fake. skjønner ikke at folk gidder engang.. slikt burde slåes hardt ned på! hadde kunne godtatt det visst det var postet i søppel eller humor eller no i den duren.. Lenke til kommentar
sew Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 absolutt fake. skjønner ikke at folk gidder engang.. slikt burde slåes hardt ned på! hadde kunne godtatt det visst det var postet i søppel eller humor eller no i den duren.. Som jeg har sagt tidligere DRA på di nlokale rimi i morgen og se att graffikkortene ligger der... Dette er ikke en kødd Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Kan jo være at rimi fjernet det fra nettsiden i og med at kampanjen ikke skulle begynne før i morgen? Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 har du et sterkt ønske om å bli utestengt fra forumet eller? lær deg nå idet minste å bruke photoshop før du finner på noe sånn her igjen.. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Haha, ja kanskje det ja. De hadde vel lagt det ut ved en feil. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Bare tull det der. Noen som har bytta ut en Siemens telefon med et radeon 9600 Ser absolutt slik ut ja. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 har du et sterkt ønske om å bli utestengt fra forumet eller? lær deg nå idet minste å bruke photoshop før du finner på noe sånn her igjen.. Vel tror vi skal vente med å dømme fyren til i morgen, da vet vi jo om han har rett eller ikke Lenke til kommentar
JaNtheMAN Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Dette er sant!!! Jeg var også på Rimi i går og kjøpte dette kortet. jeg var sjokkert over at det var så billig så jeg kjøpte! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 En elelr annen på forumet må da jobbe på rimi Lenke til kommentar
slez Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Skjermkort på rimi tror ikke på deg for 5flate øre. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Ser ut som fake. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg finner ikke igjen tilbudet hverken på nettsidene eller i kundeavisa. Så jeg er ikke bombesikker på at dette ikke er fake. (Skjermkort er jo ikke akkurat rimis kjerneområde, og jeg har ikke sett andre dataprodukter som lokkevare før hos rimi). Men uansett så ser det skjermskuddet der ut som et 9600SE-kort. Altså myye dårligere enn 9600. Da synes jeg det blir veldig galt å reklamere med et 9600-kort. Det er jo nesten på linje med å reklamere for Pentium4 2,8GHz og selge Celeron 2,8GHz. Lenke til kommentar
sew Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Jeg finner ikke igjen tilbudet hverken på nettsidene eller i kundeavisa. Så jeg er ikke bombesikker på at dette ikke er fake. (Skjermkort er jo ikke akkurat rimis kjerneområde, og jeg har ikke sett andre dataprodukter som lokkevare før hos rimi). Men uansett så ser det skjermskuddet der ut som et 9600SE-kort. Altså myye dårligere enn 9600. Da synes jeg det blir veldig galt å reklamere med et 9600-kort. Det er jo nesten på linje med å reklamere for Pentium4 2,8GHz og selge Celeron 2,8GHz. Reklamen på dette kortet skal ikke komme ut før i morgen, men kortene var på plass på Rimi på Lørdag ivertfall... Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Så jeg er ikke bombesikker på at dette ikke er fake. (Skjermkort er jo ikke akkurat rimis kjerneområde, og jeg har ikke sett andre dataprodukter som lokkevare før hos rimi). Det har jeg, de solgte en 15" LCD skjerm til 1990,- en gang. Men jeg velger å tro inntil videre at dette er fake. Det er ihvertfall utrolig fake ut! Endret 26. september 2004 av lavizh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå