-Teddy- Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Kan jo legge det ved i innlegget ditt her da Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Det kan jeg jo.. Det tenkte jeg ikke over, hehe.. Sånn, nå er det gjort, takker for påminnelsen Endret 9. oktober 2004 av Aleks_r Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 HVis det ikke alt er nevnt, hva har denne tråden med humor å gjøre Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) [sLETTET PÅ FORESPØRSEL FRA KREATØREN AV BILDET] (nei, jeg la det ikke ut uten lov, men kreatøren ombestemte seg) Endret 10. oktober 2004 av Aleks_r Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Her kommer enda ett fra Eirik Vågenes, som til daglig driver www.galmann.net. (Han tar såklart avstand fra både nazisme og Tore Tvedt, og det hele er humoristisk ment) Det der var ikke morsomt da. Tror ikke Panzer Hagen ville ha smilt om han så denne... Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Nå må jeg ha hippo, han er så god pute å legge i. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå