Gå til innhold

Radeon 9600 på billigsalg på Rimi!

sew

Anbefalte innlegg

Vel, jeg synes ikke det var å overreagere av flere årsaker:

- Han manipulerte fram et tilbud som om det var ekte

- Påstår hardnakket at det er ekte selv etter at folk benekter at det stemmer. Gang på gang kommer det fram påstander om at han ikke tuller.

- Oppretter en ny bruker for å gi seg selv støtte

Jeg vet ikke med deg, men jeg vil ikke ha folk som juger hengende på dette forumet. Hadde han i det minste sagt at det var en spøk så hadde det vært greit, men ikke når det gikk så langt som det gjorde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Påstår hardnakket at det er ekte selv etter at folk benekter at det stemmer. Gang på gang kommer det fram påstander om at han ikke tuller.

Jeg vet ikke med deg, men jeg vil ikke ha folk som juger hengende på dette forumet. Hadde han i det minste sagt at det var en spøk så hadde det vært greit, men ikke når det gikk så langt som det gjorde.

Kunne jo bannet den siste brukeren hans da, og gitt max advarsel på den "ekte" brukeren hans! Syns det var litt unødvendig når du stengte en post som jeg hadde skrevet en gang, var noe om at Windows XP hadde problemer, så var det for mye til å kunne skrive alt i emnefeltet, så jeg skrev bare "Windows Xp har pr0bl3m3r!", for å understreke at jeg hadde store problemer i windows. Var i tilegg ganske fersk her på foumet.... Du sa bare "Slikt tullespråk ønsker vi ikke" og stengte den. Så måtte jeg lage ny, 5 min etter, blir unødvendig spam da...

Lenke til kommentar

word!

greit nok at denne tråden tok en morsom vending, men hadde han sluppet ustraffet unna hadde det snart krydd av falske tilbud her på forumet..

syns det var helt riktig straff! :thumbup:

viva la iHippo..!

Lenke til kommentar

Ikke for å smiske, men det var nøyaktig det jeg også mente.... :ermm:

Lenke til kommentar
Tråden var morsom lenge .. men nå har den dødd ut for flere sider siden... flodhestspøken er utbrukt og død..

Bruk fantasien og kom på noe nytt eller la tråden dø en naturlig død.

Enig. La oss slutte hippo spøken der den var på sitt beste, mao når iHippo mini var lansert :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...