Blib Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) joda finns i forskjellige farger, men bare den lille utgaven iHippo mini! [.IMG]iHIPPO[/img] And I give you: The GOD of humour and photoshop. DRITRÅTT Endret 26. september 2004 av Blib Lenke til kommentar
TDK Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Her er mitt lille flodhestbilde... Legg merke til detaljer! Jeg brukte pokker meg 45min på denne dritten i paint! Dæven så få skills jeg har i billedredigering... Endret 26. september 2004 av TDK Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 godt tilbud,løp og kjøp Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Blæh, måtte jo bare prøve meg selv også Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Blæh, måtte jo bare prøve meg selv også herlig! endelig kan jeg kutte ut maten for godt å kun leve på sjokolade..! skulle kanskje tatt en sånn drittunge og på kjøpet, kunne trengt noen til å støvsuge og vaske litt her! Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 :!: :!: :!: :!: :!: Jeg har ikke ord. Jeg bare ler. Dette må være morsomste tråden ever! :!: :!: :!: Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Blæh, måtte jo bare prøve meg selv også www.rim.no? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 wow! Sjekk det nyeste tilbudet da. Denne må jo alle ha: Bill @ Rimi Sorry for dobbelpost Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 wow! Sjekk det nyeste tilbudet da. Denne må jo alle ha:Bill @ Rimi ja alle må ha en sånn Lenke til kommentar
Thel Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Ser de har økt prisen siden du kjøpte din H.kon, men dette er utvilsomt kvalitet.Hvor mye fikk du egentlig i HippoMark? Sorry at jeg ikke svarte, har sittet og mekket på flodhesten min, og det virker som jeg har fått en flodhest som har meget god stepping, han hopper jo rundt her, har ikke skjekket hippomark enda, snart kommer vel hippomark 05 gjør det ikke? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Synes fortsatt det var litt vel mye Pøh... Han forfalsket jo Rimi-reklame. Kan vel være alvorlig det der, han fremstilte det jo som ekte... Kunne blitt en sak ut av det, like greit å bare kicke han... Men lol for en tråd.... Endret 27. september 2004 av surbz00r Lenke til kommentar
TDK Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Var forresten den flodhest greia ekte? Solgte rimi de flodhestene? Lenke til kommentar
Thel Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg trur det er Hippo SE de selger på rimi, for jeg kjøpte min på elkjøp, og i hippomark står det at det er en XT, og jeg hippo'en på bildet er ikke likens som min! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg kjøpte Pro versjonen på komplett, den yter maksimalt! Lenke til kommentar
Thel Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Kan du flashe pro til xt? Jeg leste på Hippotech at de skal starte med Hipp XXL nå, det er en Hippo pro med xt hjerte!! Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 ROFL bokstavelig talt! Denne tråden bør bli Sticky! Hvor mange Watts PSU anbefaler dere om man anskaffer seg en Lilla Hippo XT? Har en mistanke om at noe som stepper såpass mye kan komme til å trekke endel lass av PSU'en. Eller hva tror dere? Lenke til kommentar
Thel Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Du trenger ikke så stor PSU, bare du gir den rikelig med for, jeg forer den 5 ganger daglig med bestemors kjøttkakar! Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Men hvis man skal drive med overfloding, ja da er ikke saken kjøttkaker lenger. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Tror den hippo-vitsen har gått litt for langt nå. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Se, jeg fant 3dmark05 beta! Trur dere den er ekte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå