brillan Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Endret 26. september 2004 av eXploid Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Men så må du jo huske at du fikk en fin fin lammestek oppskrift å boltre deg med Microplex har lammestek de også. Bare 19 kr dyrere enn på den billigste nettbutikken i følge prisguiden. Jeg bestillte like like godt 7 stk derfra fordi jeg får med drops på kjøpet.. Da har jeg middag en hel uke.. + desert på søndag. Jeg betaler med oppkrav, og håper posten får de frem like raskt som vanlig... og er like forsiktige med pakkene som de alltid er. Endret 26. september 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Omg den er på tomshardware allerede! EDIT: LOL @ Simen1 og eXpliod :!: Endret 26. september 2004 av So Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 "ammestek"? Det var da svært så billige flodhester det var i prisguiden.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Ser de har økt prisen siden du kjøpte din H.kon, men dette er utvilsomt kvalitet.Hvor mye fikk du egentlig i HippoMark? Selger de i andre farger da? Sånn som iPod mini? Nei, ser ut som de kun har lilla. joda finns i forskjellige farger, men bare den lille utgaven iHippo mini! Lenke til kommentar
srbz Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 joda finns i forskjellige farger, men bare den lille utgaven iHippo mini! [bilde] h0h0 bwahahaha Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Dette var genialt, men synes det var svært unødvendig å banne brukeren som postet det da Hadde holdt i massevis med warn. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Dette var genialt, men synes det var svært unødvendig å banne brukeren som postet det da Hadde holdt i massevis med warn. Var vel pga han tok seg til rette og lagde to brukere men ja... hadde vel hold med warn. Endret 26. september 2004 av So Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 det er kødd var på rimi.no det skal være en simens c 60 Lenke til kommentar
brillan Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 det er kødd var på rimi.no det skal være en simens c 60 Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 det er kødd var på rimi.no det skal være en simens c 60 hæ? nei nei, det skal være en flodhest! har du ikke lest tråden heller? Det skal være en såkalt iHippo. selges sikkert så billig nå siden iHippo mini lanseres i disse dager. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 det er kødd var på rimi.no det skal være en simens c 60 hæ? nei nei, det skal være en flodhest! har du ikke lest tråden heller? Det skal være en såkalt iHippo. selges sikkert så billig nå siden iHippo mini lanseres i disse dager. Kommer ikke 5. generasjons iHippo snart? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Ser de har økt prisen siden du kjøpte din H.kon, men dette er utvilsomt kvalitet.Hvor mye fikk du egentlig i HippoMark? Selger de i andre farger da? Sånn som iPod mini? Nei, ser ut som de kun har lilla. joda finns i forskjellige farger, men bare den lille utgaven iHippo mini! Det er det sykeste mest morsomste jeg noengang har vært med på... Jeg lo så stolen begynte og knirke i 5 min! :!: Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Dette var genialt, men synes det var svært unødvendig å banne brukeren som postet det da Hadde holdt i massevis med warn. Jepp han kunne jo fortsatt og holdt oss i godt humør Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Ja, DesertGlow overreagerte litt der ja Må jo være lov med litt humor i hverdagen Lenke til kommentar
srbz Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Ja, DesertGlow overreagerte litt der ja Må jo være lov med litt humor i hverdagen pøh. ville ha gjort det samme... ikke han som sto for humoren uansett Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Men ikke tolk meg feil, selvfølgelig skal reglene for forumet holdes. Hadde bare vært litt morsomt å se hvor denne tråden hadde endt hvis brukeren som startet den enn var på. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Ja, DesertGlow overreagerte litt der ja Må jo være lov med litt humor i hverdagen pøh. ville ha gjort det samme... ikke han som sto for humoren uansett Synes fortsatt det var litt vel mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå