mini_me 70 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 hallo,lurer på å kjøpe meg ny prosessor vifte slik at jeg kan overklokke prosessoren min litt men jeg vet ikke hva jeg skall velge. noen forslag???? har en p4 3.0 ghz socket 478. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Har du en 3GHz kan du da fint klokke fletta ut av denne uten å gå til innkjøp av ny CPU. Heller vannkjøing om du ikke skulle ha dette. Lenke til kommentar
HarBer Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Ser man det. Nå er du komet på nette "Mini_ME" Lenke til kommentar
mini_me 70 Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 meine du et jeg slepper å kjøpe ny cpu vifte for å overklokke brenner den ikke opp da" lurer på å klokke den til 3,4 eller noke sånt.... Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Du prøver deg bare fram å føller så klart med på tepen Lenke til kommentar
am3k Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Bruker du boxed vifte nå? Du kan selvsagt forsøke å klokke prosessoren nå uten å gå til innkjøp av ny vifte. Du bør derimot (gjelder selv med kraftigere vifter) holde et øye med temperaturen, samt kjøre diverse test programmer som prime, pcMark, 3DMark ol. Dette for å sjekke at PCen er stabil og at den ikke blir overoppheten. Du bør også ta med i betraktningen at minnet vil bli klokket samtidig når du stiller opp FSBen, og at du må låse AGP/PCI. PSU, kabinett temp (vifter) osv. vil også spille inn. Med hensyn til stabile spenninger og fjerning av varme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå