mini_me 70 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 hallo,lurer på å kjøpe meg ny prosessor vifte slik at jeg kan overklokke prosessoren min litt men jeg vet ikke hva jeg skall velge. noen forslag???? har en p4 3.0 ghz socket 478. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hei og velkommen til forumet! Denne bør du poste under "overklokking". Du vil nåkk ha større sjangs for å få hjelp der! Lenke til kommentar
am3k Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Post på nytt. BTW: Da deg en tur innom Microplex.no og se på viftene der. Jo graftigere jo bedre, delta viftene er noe av de grafigeste du får tak i. Du bør derimot huske at jo kraftigere viften er desto mer støy produserer denne, viftestyring er så godt som en må ha sak! Hvorfor ikke gå for vannkjøling? (I stede for ny CPU som jeg svarte deg på i en annen tråd) Lenke til kommentar
mini_me 70 Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 jeg skreiv feil på overskrifta!!! skulle stå overklokking av prosessor!! Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 jeg skreiv feil på overskrifta!!! skulle stå overklokking av prosessor!! Greit det, men det finns et eget forum for "overklokking" som du ser under Forumkategorier på venstre side. Post denne tråden der! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Sannsyligvis vil du vel ha ny kjøler også og ikke bare vifte. Begge disse er bra (husk å skjekke om de passer med ditt hk) http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MCX478V http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SP94 Sammen med en vifte etter ditt behov, både 92mm og 80mm passer. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Slenger denne over til overklokking luftkjøling der den hører heime Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå