Heatsink Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 jeg la det i steke panna på full guffe, det virket ikke som om det hjalp og det begynte å lukte svidd så jeg ga opp. men i det jeg la fra meg kortet opp ned på kjøkken benken datt fire av minnebrikkene og kjernen av kommer med bilder Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Bare ta i og gi det en skikkelig knekk, gjorde det på et r25 kort og kjernen løsna, ble med noen ledere men ellers var den i fin form ARG! Too late... Bra du fikk av kjernen da, må ta å sette minnebrikker på hver side av kjernen så har du et skikkelig ellegant smykke! Endret 28. september 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 satt det igjenn mye plastbiter? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 satt det igjenn mye plastbiter? jeg tok av alle med skrutrekker og hammer før jeg stekte bare minnebrikker og kjernen som satt igjen. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 her er beviset tenker jeg skal få på nøkkelring etterhvert Lenke til kommentar
formann Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Mitt første 9800Pro som vandret til de evige 3dmarker etter litt hardkjør med voltmod. Oppskrift: Legges i dypfryser i 30-60min. Så setter man et flatt skrujern eller hoggjern mellom core og PBC, gir et litet bank med hammer, og brekker den løs. Da vil den sprette av lett som en plätt Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 (endret) du har ikke skrapt av det skitet etter shimen, det har jeg men vær forsiktig, som du ser på min så er det noen riper der edit: formann, du kunne vel ikke ha kommi med den oppskriften litt før ? Endret 28. september 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå