Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Valg av antivirus og firewall?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv bruker jeg NIS (Norton Internet Security) - altså Norton Antivirus og Norton Firewall. Synes disse programmene er helt glimrende - det er rett og slett brilliante produkter. Merker selv lite til at disse programmene belaster systemet, bortsett fra at de krever litt/endel RAM. Jeg vil anbefale deg å bruke NIS-pakken fra Symantec hvis sikkerhet er viktig for deg. Kanskje du bør vurdere å investere i mer RAM?

Endret av SvovelSyre
Lenke til kommentar
Selv bruker jeg NIS (Norton Internet Security) - altså Norton Antivirus og Norton Firewall. Synes disse programmene er helt glimrende - det er rett og slett brilliante produkter. Merker selv lite til at disse programmene belaster systemet, bortsett fra at de krever litt/endel RAM. Jeg vil anbefale deg å bruke NIS-pakken fra Symantec hvis sikkerhet er viktig for deg. Kanskje du bør vurdere å investere i mer RAM?

Maskin specs er ikke problemet egentlig.(har 1gb ram + masse cpu, hvis det går ann å si) Forskjellen fra når man har formater og NIS ikke er installert, til man installere det for å gå på nettet er enorm.

Føler at Norton kommer med sirup.......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...