Ernie79 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Har brukt Norton antivirus og firewall en god stund. Er egenlig fornøyd med hvordan den fungerer. Bortsett fra at pc at det gjør pc'en treg. Lurte på erfaringer med andre antivirus- og firewallprog. som er litt snillere med systemet. Lenke til kommentar
T.S Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Er godt fornøyd med NOD32 antivirus http://www.nod32.com/products/products.htm Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg bruker en maskin med to nettverskort til firewall. Operativsystemet er FreeBSD 4.10-STABLE. Det fungerer glimrende, bortsett fra at tale med MSN ikke går så bra. Lenke til kommentar
TAS Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Har hatt Panda Antivirus i ca 2år nå er kjempefornøyd. Den krever lite maskinkraft,enkel å bruke.Og den fjerner virus,i motsetting til Norton som ser viruset,men klarer ikke å slette det. Endret 1. oktober 2004 av TAS Lenke til kommentar
SvovelSyre Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Selv bruker jeg NIS (Norton Internet Security) - altså Norton Antivirus og Norton Firewall. Synes disse programmene er helt glimrende - det er rett og slett brilliante produkter. Merker selv lite til at disse programmene belaster systemet, bortsett fra at de krever litt/endel RAM. Jeg vil anbefale deg å bruke NIS-pakken fra Symantec hvis sikkerhet er viktig for deg. Kanskje du bør vurdere å investere i mer RAM? Endret 26. september 2004 av SvovelSyre Lenke til kommentar
Ernie79 Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Selv bruker jeg NIS (Norton Internet Security) - altså Norton Antivirus og Norton Firewall. Synes disse programmene er helt glimrende - det er rett og slett brilliante produkter. Merker selv lite til at disse programmene belaster systemet, bortsett fra at de krever litt/endel RAM. Jeg vil anbefale deg å bruke NIS-pakken fra Symantec hvis sikkerhet er viktig for deg. Kanskje du bør vurdere å investere i mer RAM? Maskin specs er ikke problemet egentlig.(har 1gb ram + masse cpu, hvis det går ann å si) Forskjellen fra når man har formater og NIS ikke er installert, til man installere det for å gå på nettet er enorm. Føler at Norton kommer med sirup....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå