KennethFollum Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hei! Håper noen kan hjelpe meg med dette, har ikke funnet noe vannkjølingssystem til min intel 875... noen som kan hjelpe meg? På forhånd takk! Kenneth Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Har du en intel P4 er det Socket 478 som gjelder, de nyere intel hovedkortene er LGA 775. Hvis jeg forstod deg rett ? Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Vannkjøling til prosessoren ? isåfall er det "soket 478"(mest sansynelig) Vannkjøling til north bridge? (hovedkortet) 875 er vel betegnelsen på ett av brikkesettene til intel.. Dette er en chipset kjøler, for å finne en som passer må du studere feste mekanismen og finne en som passer.. Litt vanskelig å vite hva du egentlig mener.. kan du gi mer informasjon om pc`n din?? mvh Npvk_x NB! Velkommen til forumet.. Endret 26. september 2004 av Npvk_X Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 flyttes til ekstremkjøling Lenke til kommentar
am3k Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Om det er chipset/NB kjøler du er ute etter (dvs. du vil ha vekk kjøleribben/viften som er på HK) er det noe slikt du er ute etter (merk at AC har 3 forskjellige versioner. Linket til den vanligeste). Er det prosessorkjøler avhenger dette av hvilken CPU du har, med i875, har du s478. Og er da på jakt etter noe ala denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå