Traxco Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Solgte mitt gamle ati 9800 kort,men kortet liker hvist ikke helt den nye eieren.Han klager over striper på skjermen både i bios og inne på win.. Vet kortet har fungert 100% hele tiden da jeg hadde det,men han sier han fikk en feil-melding om kortet :"grafikkbuffert feil" Er dette ren hardwarefeil,eller kan dette skyldes andre ting ?Tenker på driver,strøm,feil innstalert ! Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Leste en artikkel om noe lignende forleden. Da var det driverrelatert problematikk. Skal se om jeg finner det igjen. :Edit Hadde nok vært lettere å finne det ut om du kunne fått den nøyaktige feilmeldingen. Endret 26. september 2004 av Carnifex Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 (endret) takk for svaret Carnifex,du stiller alltid opp viste seg at han hadde bare 300w psu,men har nå bestilt seg 500w med 34A.så han får sikkert kortet i gang igjen,håper jeg da Endret 27. september 2004 av Traxco Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) -postet feilø plass- Endret 27. september 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 takk for svaret Carnifex,du stiller alltid opp viste seg at han hadde bare 300w psu,men har nå bestilt seg 500w med 34A.så han får sikkert kortet i gang igjen,håper jeg da Får håpe det løser seg da. Jeg fant aldri igjen den artikkelen dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå