Ozelot Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Kanskje dette blir en litt absurd(første ordet jeg kom på) idè men jeg foreslår den allikevel. Hva med å innføre et par spørsmål til nye brukere, som f.eks. kan hinte til "LES MEG FØRST" postene før de poster ? ok, for å gjøre spørsmålet lit enklere: Hvor mange poster har du sett som omfatter ordene "har kjøpt 200gb, har bare 133" ?? Må nesten være den mest omdiskuterte emnet når det gjelder lagringmedier. ...bare en tanke liksom.. Endret 26. september 2004 av Ozelot Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) umulig edit: ubrukelig Endret 27. september 2004 av christaaah Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Det beste er at man måtte ha hatt en personlig samtale med moderator før man fikk poste men så er det jo dette med kapasitet Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) En slik ting tror ejg neppe vil hjelpe. Det er vel ganske umulig å gjennomføre og. Endret 27. september 2004 av Natrium Lenke til kommentar
notorled Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Vel. egentlig ikke. Man kunne hatt "verifiserte" personer som hadde hatt en diskusjon/spørrerunde om forskjellige regler. f.eks: jeg har en laptop med skadet hovedkort, hvor burde jeg poste dette. eller Jeg ser en som har et postet et seksuellt støtende bilde på søppel forumet, hva burde jeg gjøre? Hvordan burde jeg gjøre det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg