Xtend Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Quote: Den 2002-05-13 22:02, b-duvaland skrev:XBox har 71 spill ute på markedet nå Husk dette er NTSC spill. Per i dag er det gitt ut 38 spill på PAL. Lenke til kommentar
SkyBoy Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 GameCube sin kontroll, og PS2 sin for øvrig, er LITT (mye) bedre å holde en X-Box sin klump av en kontroller. De som mener noen annent tror jeg kun har testet klumpe-kontrolleren, hvis ikke vil jeg gjerne se hendene til disse... Lenke til kommentar
Fro Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Quote: Den 2002-05-16 10:26, SkyBoy skrev:GameCube sin kontroll, og PS2 sin for øvrig, er LITT (mye) bedre å holde en X-Box sin klump av en kontroller. De som mener noen annent tror jeg kun har testet klumpe-kontrolleren, hvis ikke vil jeg gjerne se hendene til disse... Hvis du faktiskt er så "dum" at du tror at man ikke kan ha forskjellige meninger, så synes jeg synd på deg. Det er noe av det å bli voksen, det er og inse at folk mener noe annet. Respektere det, men du kan diskutere. Får du i hvert fall bruke litt gode argumenter... Jeg syntes GameCube kontroller var kjempe bra. PS2 har en helt grei kontroll, jeg liker den. Men jeg syntes den er kjempe bra, helt grei. XBOX kontrolle syntes jeg personelig er den beste, tror jeg i hvert fall. Vil teste GC og XBOX kontrollen ved siden av hverandre for å være sikker.. Men jeg kunne ikke tenkt meg å spille Halo på GC kontrollen, never. Så jeg syntes vel kanskje XBOX kontrollen er bedre, siden Halo er den beste spille opplevelsen jeg har opplevd! :smile: Lenke til kommentar
BennyHill Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Er det bare meg, som etter endel års erfaring med ps-kontrolleren, fortsatt synes den ligger dårlig i hånda? Fatter ikke hvorfor folk på død og liv skal skryte av den som en "behagelig" kontroller. Boksen har en j** stor kontroller, men den ligger nå engang godt i hånda! Men - N64 har den desidert beste kontrolleren på markedet - basta! Lenke til kommentar
ponduz Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Quote: Den 2002-05-13 20:56, chubby_man skrev:Game cube er jo like dyr som X-box kansje dyrere!Fordi du trenger jo memory card til GC du må kansje til og med kjøpe to etter hvert!mens X-box har en HD på 8 GB som er mer enn du noen gang behøver! Vær da ikke dum lille mann! Meninga med memorycard er jo å ta med seg spillet til en kompis for å spille videre der, eller å vise/spille på et nivå kompisen enda ikke har kommet til eller liknende. Saves kan du ta vare på, selv om maskinen blir fucka!Memorycards kommer jo til boksen også! Hvis innkjøpet av memorycards forhindrer deg i å kjøpe en konsoll, anbefaler jeg deg å hente ludo-spillet fra hylla! Når det kommer til denne diskusjonen, ville vi fått mer ut av den hvis alle samla seg en plass med BALLTRE og denga løs på hverandre! Nytteløst å høre hva forsjellige folk synes og diskutere, når de allerede har satt seg opp en mening fra før, og UROKKELIG klamrer seg til sitt! Lenke til kommentar
HFL Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Du burde kjøpe Xbox, den er hundre ganger bedre en de andre. Og du trenger ikke kjøpe et tullete minnekort for å lagre spillene. KJØP XBOX Lenke til kommentar
møller Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 det er vel ikke så mye mer å si i denne saken, bortsett fra at !!: The elderscrolls: Morrowind bare kommer til Xbox. Dette er jo argument nok i massevis! Kjøp Xbox folx.. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Ikke om du har pc. Eller moralske skrupler. Lenke til kommentar
HardCubed Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: Den 2002-05-21 20:53, møller skrev:det er vel ikke så mye mer å si i denne saken, bortsett fra at !!: The elderscrolls: Morrowind bare kommer til Xbox. Dette er jo argument nok i massevis! Morrowind kommer også til PC. Lenke til kommentar
møller Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 jojo... d vet jeg, men vi snakket om Xbox, GC,og ps2 Lenke til kommentar
HardCubed Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 PC er også en gameing platform, og det er derfor ganske dumt å si at Morrowind kommer "bare" til Xbox, derfor gå ut å kjøpe Xbox. Og siden de fleste spill kommer ut til PC, inkludert Morrowind, så er det bare å gå å kjøpe PC (eller bygge). Oss PC gamere har liten grunn til å bry oss om Xbox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå