mbskywalker Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 i det siste har firefoxen min begynt og slippe gjennom pop-up reklame. er dette ny teknologi fra folkene som lager reklamen, eller er det firefox sin skyld? og hvordan kan jeg få den i stand igjen? Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Har du gått over til Firefox 1.0 PR? Forrige uke kom det melding om store bugs i Firefox 0.9. Kanksje problemene fikses ved å oppgradere. Min Firefox 1.0 har ingen problemer med popups. Kirikiri Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 jeg lastet ned firefox 1.0, men kommer fortsatt popups. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 må man ikke inn i innstillinger å stille inn så den blokker pop-ups da? Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 block popups var visst ikke krysset av. siden det har funket i mange måneder regnet jeg jo ikke med at den hadde skrudd seg av av seg selv. hvordan kunne den det egentlig? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 block popups var visst ikke krysset av. siden det har funket i mange måneder regnet jeg jo ikke med at den hadde skrudd seg av av seg selv. hvordan kunne den det egentlig? hm.. hvis programmet henger seg og da kan det jo skje noe feil kanskje.. og du sa jo at du har oppgradert for en stund siden også, kanskje det kan være det!? Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 oppgraderte i går, FORDI det var begynt og komme pop-ups. men den har altså skrudd av pop-up slaktern av seg selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå