kVaKKiAkk Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Den første grillen, selv om jeg heller anbefaler denne Eyh, den var jo nesten rå da når jeg tenker over d! Takk for tipset, sånne sparer lommeboka for mye smerte også! Slettes ikke umulig at vi går for sånne! Lenke til kommentar
eivfur Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Da har prosjekt @lpha-cube offisielt startet. Har handlet inn sponplater og skruer, så da er det bare å begynne å sage til platene. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 En ting, tror at hvis du har et hull til en vifte inn og en ut som da er 120mm, så får du all lufta gjennom der ikkenoen andre steder skal det bli bra kjøling. Jeg har ikke testa, men hørt det! Lenke til kommentar
eivfur Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Vi skal jo bruke de tre viftene i front til å trekke inn luft også bruke de andre til å trekke lufta ut. Dette mener jeg skal virke slik at det blir en bra luftgjennomstrømning i kabinettet. Men det gjenstår å se. Er det noen andre som har erfaringer med dette? Ellers takk for innspillet. Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 ser bra ut dette.. men kanskje lage hver deres worklog så det ikke blir så rotete, om dere da ikke tar felles updates da.. keep on Lenke til kommentar
AztroM Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 fremgang i prosjektet ? Lenke til kommentar
eivfur Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 går litt tregt med prosjektet om dagen, har ikke fått tid til å jobbe noe særlig med det. Men lover at vi kommer sterkere tilbake senere..... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Nåå, hvordan går det? *sitter spent om dagene og venter:P* Lenke til kommentar
AztroM Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) hva skal dere bruke for å få strøm til alle viftene ? digital doc5 eller sunbeam strømforgrener (3pin)?? eller andre metoder/viftestyringer ??? håper på update snart Endret 20. oktober 2004 av AztroM Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 klipp, lodde, teipe Lenke til kommentar
eivfur Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 jeg har en Sunbeam Rheobus viftestyring som jeg skal bruke. Har forresten fått kappa til front,bak,bunn,topp og midtplate. så skal begynne å montere snart. Lenke til kommentar
hello100143 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 er det ikke tide for en update???? Lenke til kommentar
eivfur Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 har ett lite problem, lurer på hvordan vi skal få laget hd brønnen (uten å kutte ut fra et kabinett), noen forslag? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 har ett lite problem, lurer på hvordan vi skal få laget hd brønnen (uten å kutte ut fra et kabinett), noen forslag? metall plater fra clasern, eller patentbånd fra biltema Lenke til kommentar
eivfur Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 tenkt litt på patentbånd, men det eneste er at det blir ikke spes fint Lenke til kommentar
kVaKKiAkk Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 har ett lite problem, lurer på hvordan vi skal få laget hd brønnen (uten å kutte ut fra et kabinett), noen forslag? metall plater fra clasern, eller patentbånd fra biltema Tjah.. alt må tas til vurdering.. Men sku helst sett litt pent ut å.. Brukte patentbånd i det kabinettet jeg har nå.. Men det ble ikke spes pent egentlig! Men vi tenkte egentlig å ha diskene stående sidelengs fremst der, å da må vi ha en måte å få dratt eller vridd disk-saken sånn at vi kan skru fast diskene.. Er litt problematisk den biten der altså men.. Vi får se litt..! Kom Med Forslag!! Alt dere kommer på! Lenke til kommentar
alexern Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 jeg foreslår bilder... bare får å få en viss antyding på hvordan det ligger ann... Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Angåande den hd brønnen. Du kan ta å fresa eit 15-20mm spor i ei plate. Ta ei list som er lika brei å skru fast i disken. Blir ein primitiv skuff. Laga ein fin pasning så dei ikkje er lause. Kan laga ei skisse vist det var dårleg forklart(som det sikkert er) Cubenane såg lekre ut. Vart misunleg. Må nok laga min eigen når eg får tid. Lenke til kommentar
AztroM Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) det er jo bare å se på andre hdd oppheng i andre worklogs rund her på forumet. vil også se bilder av hvordan det ser ut har det skjedd noe i det hele tatt ? Endret 20. november 2004 av AztroM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå