kVaKKiAkk Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Det ser bra ut. Har dere tengt noe om hva dere skal lage kabinette av? Jada, vi har tenkt på det.. lurer på om det blir noe sponplater (11mm) og kanskje noe fineér.. vi får se hva som passer best! Men ett ell anna slags trevirke.. Kom gjerne med forslag! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 OT: isteden får k-ube så kan den hete Übercube Lenke til kommentar
kVaKKiAkk Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 (endret) OT:isteden får k-ube så kan den hete Übercube Heheh, jeg har nok vært inne på tanken om noe sånnt serru! Men gikk for K-ube i og med at nicket mitt er kVaKK|Akk, så da passa d fint.. plexi-k i sida tenkte jeg.. men får se åssen det utvikler seg! Endret 27. september 2004 av kVaKKiAkk Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Looking good Blir inspirert av andre som modder og bygger... Så kanskje jeg skal sette igang med noe selv Lenke til kommentar
kVaKKiAkk Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Hehe, takk.. Jepps, begynner som regel å krible i fingertuppene når man ser hva andre lager.. er sånn detta starta å i grunn.. hehe Lenke til kommentar
eivfur Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Beskrivelse av sidedørene på @lpha-cube: Det skal være dører på høyre og venstre side av kabinettet. Disse skal kunne "slides" bakover for å kunne komme enkelt til i kabinettet. Festes ved å bruke ekspansjonsbeslag som skrus fast i bunn og toppen av kabinettet for så og feste de til sideplaten. Bilde av ekspansjonsbeslaget jeg har tenkt å bruke: Bilde av hvordan sideplatene skal monteres: Lenke til kommentar
AztroM Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 gode ideer, like kvakk kabiiset best etter sketchup føger med videre Lenke til kommentar
eivfur Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Oppdaterte skisser av @lpha-cube: Nå har jeg jobbet endel mer med skissene til @lpha-cube. Her er de oppdaterte skissene: Fronten Fronten og toppen: Bakside: Bakside og toppen: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Digg! blir bra kjøling ja? Lenke til kommentar
eivfur Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Vi har sett på to typer viftegriller, vi vil gjerne ha tilbakemelding på hvilken av de to dere syns er finest. Den første er firkantet og er egentlig beregnet som viftegrill på radiatoren til vannkjøling, men syns den egner seg fint til vanlig viftegrill også. Den andre er den vanlige runde viftegrillen. Så da er det bare å skrive i vei..... Endret 27. september 2004 av eivfur Lenke til kommentar
eivfur Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Digg! blir bra kjøling ja? Regner med at det blir kjøling nok. Endret 27. september 2004 av eivfur Lenke til kommentar
kVaKKiAkk Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Digg! blir bra kjøling ja? Åååja Kommer nok til å være ganskje kjølig inni der! Å det kommer til å bråke litt, men det er jeg vant med så jeg legger egentlig ikke så mye merke til det lengre.. Holder sikkert på å bli dauhørt.. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hoi! fikk lyst å lage det samme ca, bare i børsta aluminimum elns! keep on moddin! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Har dere satt noen dato får når dere skal starte? Lenke til kommentar
kVaKKiAkk Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Hoi! fikk lyst å lage det samme ca, bare i børsta aluminimum elns! keep on moddin! YeaH, bare å sette igang! Lenke til kommentar
kVaKKiAkk Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Har dere satt noen dato får når dere skal starte? Nei, vi har egentlig ikke det.. Når vi får starta kommer seg litt ann på når vi får annledning og seff penger! Jeg for min del driver å har bilen på verksted og diverse, så er litt lite med penger. Men updates kommer og vi kommer til å si ifra når vi "offisielt" starter. Så stand by! Lenke til kommentar
eivfur Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Nå har jeg fått tegnet en skisse av hvordan hdd brønnen skal se ut. Denn skal festes med ekspansjonsbeslag (to i toppen og to i bunn) som skal skrus fast til topplaten og bunnplaten, for deretter å bli skrudd fast til hdd brønnen. Det blir montert et ekspansjonsbeslag på hver side av hdd brønnen både i topp og bunn. Se bilde av montering. Bilde av hdd brønnen: Bilde av ekspansjonsbeslag: Bilde av montering: Beklager dårlige tegninger, men begynner å bli veldig lei sketchup nå.... Lenke til kommentar
alexern Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 ser fett ut! gleder meg til å følge med på denna! Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Den første grillen, selv om jeg heller anbefaler denne Lenke til kommentar
eivfur Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Den første grillen, selv om jeg heller anbefaler denne Den var ikke dum den heller. Takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå