fxwz Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Når kommer online.no me den der fullstendige guiden M-sport snakket om? Lenke til kommentar
junkish Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 bleh, jeg trasher modemet og kjøper noe nytt Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Hva du plages med nå da? Firmware updaten fikset mitt iallefall. Ingen problemer so far! =) Tho, jeg holdt på å knuse modemruteren rett etter firmware update.... men det var før jeg kom på at man måtte skrive "@online.no" etter brukernavne.. hoho :p Lenke til kommentar
fjellheim Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 dere kan gjre om routeren slik at den bare fungerer som et modem, da funka alt fett som faen hos meg. alt står på telenor sine sider. Lenke til kommentar
junkish Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 jeg har problem med alt av p2p program (edonkey,emule,torrent,kazaa) laster jeg ned noe der får jeg ikke åpnet web sider i hele tatt jeg har prøvd å sette up\down på 10kb\s også, hjalp ikke en drit har også testa med div pcer for å finne ut om det er min pc som er fuck-o Lenke til kommentar
walla Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 hei, jeg har også topcom routern, jeg har oppgradert firmware. så msn funker fint nå, men har fortsatt problemer. routern fryser når jeg skrur på undp funksjonen på dc++ og når jeg besøker websider som inneholder windows media player for å streame audio/video. noen som veit hva problemet er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå