Gå til innhold

Hvilken er best?

DeXister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvorfor ville du ha tatt corshair da?

LOL ja det lurer jeg også på! :!:

ehh...jeg liker Snickers best, men visst jeg kunne velge mellom Snickers og Japp, ville jeg ha valgt Japp! :p

Mhm.... Jeg liker også snickers best. Men om du kunne velge mellom en så stor Snickers og en SÅÅÅÅÅ stor Japp, hva ville du valgt?

Lenke til kommentar
Jeg ville tatt Corsair, men her er det OCZ sin som er best!

Tror jeg kjøper en japp fra statoil for 30kr istede for å kjøpe det fra rimi for 10kr som er nærmere huset mitt..!

Jeg tror makina blir raskere med Corsair/OCZ-brikkene enn med en Japp til 30 kroner fra Statoil :!: *ler meg skakk*

Corsair har vært mye lengre i markedet og er dermed et mer fornuftig valg hva angår kvalitet. OCZ-brikkene er kanskje raskere men men... en smakssak kanskje. Det spørs om du er en iherdig overklokker. Er du det, gå for OCZ, er du ikke det, gå for Corsair. Er det livstidsgaranti på OCZ forresten?

Personlig ville jeg gått for Corsair. De passer med 99% av hovedkortene og det er større sjanse for match enn ved valg av andre brikker. Spesielt kan jeg trekke fram socket 754-kortene som er enormt kresne på RAM. Der gikk Corsair igjen som et godt førstevalg. Høyst sannsynligvis på grunn av bedre kompatibilitet og kvalitet.

Edit: Med samme specs, er OCZ kun et par (1-2) prosent raskere.

Sveinl.

Endret av Sveinl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...