PappKassE Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 som topic tilsier trenger jeg litt enkel assistanse med litt vannkjøl. har begynt med et lite prosjekt der jeg holder på å skal modde en fullverdig amd64 maskin med vannkjøl og alt inn i en flightcase type lp, men har noen plasserings problemer. har delt casen i to "rom" nederste rom skal inneholde strømforsyning, dvd-drev, radiator med vifter, pumpe og vanntank, rom nr 2 (som logisk sett befinner seg over rom nr1) skal inneholde hk, div kort og hd, det skal være et hull i platen som skiller de 2 der div kabler og ledninger skal tres gjennom.. hovedproblemet mitt er egentlig så lett som: MÅ en vannpumpe plasseres stående, har 10(max11)cm i høyden å jobbe på , bredde og dybde er ikke no problem. og er d noen som vet om noen mindre men likevell gode pumper, og eventuelt et sted der jeg kan få kjøpt mindre radisser til type 80-92mm vifter. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 vil nok fungere å legge pumpa på siden ja, ikke noe i veien med det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå