Pålarn Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hei.. Jeg har tenkt til å bygge om mine 2 gamle høytalere til en basskasse.. Er det noen som har tegninger til hvordan jeg kan gjøre det? TAKKER FOR ALLE SVAR.. Lenke til kommentar
neon king Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 hmm du må vell skifte frontplata/baffelen (vet ikke hvordan høyttalerene dine ser ut) har selv jort noe lignende med et par gamle høyttalere (ny frontplate terminaler kabler bass og diskant) tror vell kanche det går like greit å bygge ny kasse hvis du skal ha nytt ellement Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Sorry for dårlig formulering! Mente å bygge en basskasse fra bunnen av! Har tenkt til å bruke gamle elementer! Lenke til kommentar
neon king Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 du trenger spec på ellementene så kan du bruke Dette programmet til å beregne volum av kasse +++ Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hei.. Jeg har tenkt til å bygge om mine 2 gamle høytalere til en basskasse.. Er det noen som har tegninger til hvordan jeg kan gjøre det? TAKKER FOR ALLE SVAR.. 2851938[/snapback] fler enn meg som holder på med sånne prosjekter ja kan ikke noen bare legge ut en tegning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå