Gjest Slettet+891234 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg kjøper ikke coca cola, kjøper bare pepsi jeg, cola tar elver så de fattige tørster og donerer til kriger osv, nei huff, vekk med det, synes det smaker helt likt eller ikke helt men like godt. Coca cola er overvurdert! Uten å ha sjekket, kan jeg umulig tenke meg at PepsiCo skulle være bedre. Det er nok få multinasjonale selskaper du ikke kan grave opp mye dritt om - det gjelder bare å lete grundig nok. Lenke til kommentar
TJ Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Noen har sikkert nevnt det før, men jeg er for trøtt til å leses gjennom alle sidene nå. Pølsene de selger skal visst være veldig gode (og dyre)! Tysk Bratwurst Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Pepsi Company Inc i Purchase, NY, er nok like gode som konkurenten nede i Atlanta.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg kjøper ikke coca cola, kjøper bare pepsi jeg, cola tar elver så de fattige tørster og donerer til kriger osv, nei huff, vekk med det, synes det smaker helt likt eller ikke helt men like godt. Coca cola er overvurdert! Uten å ha sjekket, kan jeg umulig tenke meg at PepsiCo skulle være bedre. Det er nok få multinasjonale selskaper du ikke kan grave opp mye dritt om - det gjelder bare å lete grundig nok. Nå er riktignok Coca Cola i en særklasse, men Pepsi, som det multinasjonale selskapet det er, har nok like mye dritt på seg. Lenke til kommentar
chil Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 pizzaen i alle fall Motzerellaen(vet da pokker åssen det staves) smakte død å gammel fitte. ugh den var vond ja.. Det jeg er på leting etter er godt vitløksmør, har de det? noen som vet Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg kjøper ikke coca cola, kjøper bare pepsi jeg, cola tar elver så de fattige tørster og donerer til kriger osv, nei huff, vekk med det, synes det smaker helt likt eller ikke helt men like godt. Coca cola er overvurdert! Uten å ha sjekket, kan jeg umulig tenke meg at PepsiCo skulle være bedre. Det er nok få multinasjonale selskaper du ikke kan grave opp mye dritt om - det gjelder bare å lete grundig nok. Nå er riktignok Coca Cola i en særklasse, men Pepsi, som det multinasjonale selskapet det er, har nok like mye dritt på seg. Så konklusjonen er at vi må drikke søppelvann av cola-kopier som kommer enten fra et østblokkland eller fra gokk? Prøvde forresten å drikke sånn urdu-cola. Det smakte helt jævlig, og dessuten er man garantert å sponse terrorister Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Konklusjonen er at om du skal boikotte alle selskaper som gjør faenskap, dette inkluderer deres datterselskap og selskaper hvor de har aksjemajoritet, så vil du leve ett særdeles vanskelig liv. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Kjøpte FirstPrice cola i dag da. Har ikke prøvd den ennå, men har bange anelser. Anyway... koster bare fem kroner for halvannen liter, så har ikke lidd store tapet i såfall. Synes jeg den er god, kan jeg spare noen kroner i fremtiden også. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Prøvde Tuna Steaks fra Lidl i dag. Svinaktig godt. Prisen på 20 spenn for 250gram beinfri tunfisk er heller ikke så dum. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hmm... noen som har noe annet mat/snacks/drikke å anbefale på lidl? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå