Piggsvinet Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Søstra mi har en pc på rommet og mutter vil ha internetten(nettverket) sperret om dagen, hvis hu ikke går på skolen og lingnede.... Jeg skal kunne sperre det fra min pc så klart, er det noen som veit om et sånt program!!! Lenke til kommentar
highlander Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 evt Netlimiter? Da kan du ta hele linja for bare din pc. Om mener dette er feil så er det bare å rette på meg. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Netlimiter begrenser da bare tilgang til den pcen det er installert på ? dvs, hvis du har 2mbit linje og begrenser båndbredda til 1mbit med netlimiter. Så er det jo 1mbit igjen av linja som andre pcer kan bruke, hvis pcen med netlimiter bruker hele mbiten edit: det er da diverse routere som kan sperre internet når på døgnet måtte ønske.. Hardware router som kan gjøre dette er Draytek routere ?(om jeg husker rett) Endret 26. september 2004 av spetter Lenke til kommentar
Piggsvinet Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 så det er ikke no spesielt prog altså, jeg får bare prøve med netlimiter da!!!' thanks anyway hehe:p Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Du kan jo bare gi henne 1kb/s, så sitter hun nok ikke lenge! Men er ikke 100% sikker på om man kan sette begrensninger på pc`er, eller om det kun gjelder de forskjellige applikasjonene som bruker internett. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hva med å ta med seg TP eller bare ha switch på ditt rom? Hvis ikke kan du bruke RealVNC og fjerne tilkoblingen om pcen står på eller noe da. Lenke til kommentar
Geir88 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hvist du har en router i nettverket ditt kan du velge hvilke brukere som skal ha tillgang til internett og LAN tjenester..... Funker veldig bra Lenke til kommentar
notorled Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 med dlink rutere skal ikke dette være noe problem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå