rbuljo Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 hei, plages litt med bfv. nettopp kjøpt nytt kort, GW 6800 GT GS Ultra/2400. men ca. hvert 2minutt så kommer ett kjempelagg som vare i 5sekunder med totalt fryst bilde i.. hvorfor skjer dette? kjører f.eks doom3 glatt på ultra quality. prøvd å google, å lest etter dette på hw forumet.. men finner ikke.. kan hende jeg er blind! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 hei, plages litt med bfv. nettopp kjøpt nytt kort, GW 6800 GT GS Ultra/2400. men ca. hvert 2minutt så kommer ett kjempelagg som vare i 5sekunder med totalt fryst bilde i.. hvorfor skjer dette? kjører f.eks doom3 glatt på ultra quality. prøvd å google, å lest etter dette på hw forumet.. men finner ikke.. kan hende jeg er blind! Har du nyeste patch til spillet? Det kan hjelpe. Lenke til kommentar
djises Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Du er ikke alene Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 hei, plages litt med bfv. nettopp kjøpt nytt kort, GW 6800 GT GS Ultra/2400. men ca. hvert 2minutt så kommer ett kjempelagg som vare i 5sekunder med totalt fryst bilde i.. hvorfor skjer dette? kjører f.eks doom3 glatt på ultra quality. prøvd å google, å lest etter dette på hw forumet.. men finner ikke.. kan hende jeg er blind! Har du nyeste patch til spillet? Det kan hjelpe. seff.. ellers hadde jeg ikke kunne spilt spillet online.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå