Allapa Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Heia, Jeg veit det er en del "hva skal jeg velge tråder"... men finner ingen som passer helt... Kameratet kommer nok til å bli brukt mye til fotografering av hunder, ergo må det være raskt. Bør vel ha min 3-4mp og 3x zoom. Helst bør det kunne være lite nok til å gå i lomma, iallefall på jakka. Har en ca 4000kr å bruke, men kan strekke meg til 5000 hvis noe er mye bedre. Lenke til kommentar
dags Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Anbefaler på det sterkeste Olympus Mju 410. Dette får du for under 3000,- Tåler en vannsprut, bra bilder, lite, hendig, enkelt i bruk -og går rett i lomma. Lekkert er det også...... Lenke til kommentar
slemslem Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Men ikke raskt nok. Ser for meg Sony DSCP-100/150 er passende kamera. Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Konica-Minoltas nyere kameraer starter på ca. 1 sekund og har meget kort udløserforsinkelse - så er der ikke nogle billeder du ikke får i kassen! Prøv evt. G500/G600 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå