hyp3z Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Fant en ganske kjekk oversikt nå nettopp; http://www.mjmautoinnovations.com/mitsubishi Ettersom det hvertfall i min bil-manual ikke er opplyst noe særlig om bilens originale-høyttalerstørrelser så fikk jeg på den siden opp at jeg har et 4" frontsett og 7" bak. Etter å ha målt selv mener jeg at det stemmer. Andre merker som er med i oversikten; Alpha Romeo Acura Audi BMW Chevrolet Chrysler Daewoo Dodge Fiat Ford GMC Honda Hyundai Hummer Infinity Isuzu Jaguar Jeep Kia Land Rover Lexus Lincoln Mazda Mercedes Merkur Mitsubishi Nissan Oldsmobile Peugeot Pontiac Porsche Renault Saab Saturn Subaru Suzuki Toyota Volkswagen. Kjekk side! Endret 26. september 2004 av hyp3z Lenke til kommentar
FM Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Bra side.. Fant ut av hvor store høyttalere det var i BMW E30 nå (som jeg spurte om på en annen post). Tusen takk.... Lenke til kommentar
Defus Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 hyp3z, hvilken mitsubishi har du? mod? Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Denne sida er helt på trynet når det gjelder mål til bilen min ihvertfall. Skal være 3,5" foran og 4" bak i følge oversikten, men i min satt det 4" foran og 5,25" bak originalt. Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 hyp3z, hvilken mitsubishi har du? mod? Lancer Mirage 1.3 '96 mod er doningen ja. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Ligger forresten på www.brl.se og... Under Ritningar... -> vad passar var -> högtalaradapter. Btw: Mitsubishi = geniale biler Galanten min Endret 13. oktober 2004 av bugbear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå