d0ppler Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hei, har nå lagd en helt ny versjon av websiden min, vil sette stor pris på konstruktiv kritikk av den. Websiden : www.evolvededitor.com På forhånd takk! Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Lys, rotete og uoversiktelig. Tabels til layout. home.no? spander på deg home.no.net iallfall, så det er mulig å laste siden på under 1min Bytt ut menyen, eller dropp de bildene over selve knappen. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 home.no? spander på deg home.no.net iallfall, så det er mulig å laste siden på under 1min takk for innlegg, men jeg skjønte ikke helt den der... Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Det han mener er at home.no har ulidelig treige servere i forhold til start.no (home.no.net). Angående siden: - Uoversiktlig og plagsomt rotete. - Skimter jeg 16-fargers dårlig dithered bilde på menyknappen? - Awards = HARRY! - Menyen lagger i opera 7.54. Lenke til kommentar
Scelus Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Tja... Likte ikke denne siden noe særlig. - Liker ikke menyen. Menyknappene med screenshots fra et eller annet synes jeg ikke ble noe pent. - Fargene i menyen er heller ikke verdens peneste. - Logoen glir ikke akkurat pent inn i designet. - Den rare rundingsaken ser jeg ikke helt poenget med, den passer heller ikke inn! Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 - Liker ikke menyen. Menyknappene med screenshots fra et eller annet synes jeg ikke ble noe pent. det er jo da screenshots fra programmet som hele websiden dreier seg om, men enig i at det kanskje ikke er veldig pent nei Lenke til kommentar
svamp Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) - Awards = HARRY! Veel, jeg syns det må være greit å vise til "awards" eller kanskje heller "anmeldelser" når disse gjelder programmet evolvEd, og ikke nettsiden. Men de her kunne vel ha vært satt opp litt annerledes så man ikke tror det gjelder siden. Edit: Hvis du skal ha de hover-endringen av bilde i header ville jeg heller ha brukt ett bilde i header som du lyste opp deler av, så blir det ikke så rotete. DVS, at du bruker et screenshot der alt henger sammen, og du ikke bruker deler fra flere bilder. Jeg syns at slik det er nå, blir det veldig uoversiktlig og rotete. Endret 26. september 2004 av svamp Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Veel, jeg syns det må være greit å vise til "awards" eller kanskje heller "anmeldelser" når disse gjelder programmet evolvEd, og ikke nettsiden. Men de her kunne vel ha vært satt opp litt annerledes så man ikke tror det gjelder siden. IMHO, så tror jeg at alle som besøker denne siden (med unntaket av webdesignere kanskje) skjønner med en gang at disse awardene går til programmet, og ikke selve websiden. Hvor teit er det ikke å vise frem awards på en hjemmeside?? (Med mindre du kanskje lever av å lage websider..Noe jeg åpenbart IKKE gjør ) Men er enig i at menyen er rotete, og takker for tips!! Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Skjønte at awards'ene var for programmet, det er jo tross alt en side for et program. Men holdningen min til awards på websider er at det er veldig harry, iallefall hvis du bruker de shabby bildene man ofte får tildelt av kilden som har gitt karakter. Da er en enkel tekstaward mye bedre. IMO. Endret 26. september 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
svamp Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (Med mindre du kanskje lever av å lage websider..Noe jeg åpenbart IKKE gjør ) Et lite sidesprang; Men er ikke evolvEds målgruppe nettopp blant annet folk som driver med webutvikling? Både HTML, PHP, CSS, C#, VB og Java er jo språk som da brukes. Du har sikkert rett i det du sa om hvordan "awards" blir oppfattet. Men likevel kan du jo for å være sikker endre overskriften slik at det går bedre fram at det gjelder evolvEd. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Kan du bytte ut "Keyword-highlighting" med "Syntax-highlighting" værsåsnill? Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Kan du bytte ut "Keyword-highlighting" med "Syntax-highlighting" værsåsnill? Nei, fordi evolvEd sjekker ikke syntaxen på det du skriver, den bare highlighter keywords. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Har nå fjerna det teite marg-bildet, og retta litt opp i evt. misforatåelser ang. disse awardsene går til websida eller programmet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå