Gå til innhold

Min nye hjemmeside - trenger kritikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja... Likte ikke denne siden noe særlig.

- Liker ikke menyen. Menyknappene med screenshots fra et eller annet synes jeg ikke ble noe pent.

- Fargene i menyen er heller ikke verdens peneste.

- Logoen glir ikke akkurat pent inn i designet.

- Den rare rundingsaken ser jeg ikke helt poenget med, den passer heller ikke inn!

Lenke til kommentar
- Awards = HARRY!

Veel, jeg syns det må være greit å vise til "awards" eller kanskje heller "anmeldelser" når disse gjelder programmet evolvEd, og ikke nettsiden.

Men de her kunne vel ha vært satt opp litt annerledes så man ikke tror det gjelder siden.

Edit: Hvis du skal ha de hover-endringen av bilde i header ville jeg heller ha brukt ett bilde i header som du lyste opp deler av, så blir det ikke så rotete.

DVS, at du bruker et screenshot der alt henger sammen, og du ikke bruker deler fra flere bilder.

Jeg syns at slik det er nå, blir det veldig uoversiktlig og rotete.

Endret av svamp
Lenke til kommentar

Veel, jeg syns det må være greit å vise til "awards" eller kanskje heller "anmeldelser" når disse gjelder programmet evolvEd, og ikke nettsiden.

Men de her kunne vel ha vært satt opp litt annerledes så man ikke tror det gjelder siden.

IMHO, så tror jeg at alle som besøker denne siden (med unntaket av webdesignere kanskje) skjønner med en gang at disse awardene går til programmet, og ikke selve websiden. Hvor teit er det ikke å vise frem awards på en hjemmeside?? (Med mindre du kanskje lever av å lage websider..Noe jeg åpenbart IKKE gjør :p )

Men er enig i at menyen er rotete, og takker for tips!! :thumbs:

Lenke til kommentar

Skjønte at awards'ene var for programmet, det er jo tross alt en side for et program. Men holdningen min til awards på websider er at det er veldig harry, iallefall hvis du bruker de shabby bildene man ofte får tildelt av kilden som har gitt karakter. Da er en enkel tekstaward mye bedre. IMO. ;)

Endret av lokaltog
Lenke til kommentar
(Med mindre du kanskje lever av å lage websider..Noe jeg åpenbart IKKE gjør :p )

;) Et lite sidesprang;

Men er ikke evolvEds målgruppe nettopp blant annet folk som driver med webutvikling? Både HTML, PHP, CSS, C#, VB og Java er jo språk som da brukes.

Du har sikkert rett i det du sa om hvordan "awards" blir oppfattet. Men likevel kan du jo for å være sikker endre overskriften slik at det går bedre fram at det gjelder evolvEd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...