Thrillseeker Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 hei, pc'n min restarter seg selv med jevne mellomrom. installerte winxp i går. har et helt nytt hovedkort. hva kan være galt? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Kan være så mangt, men hvis du var koblet opp mot nett mens du installerte xp så har du sannsynligvis blitt infisert av et eller annet (msblast etc...). Du må nok komme med litt grundigere problembeskrivelse, er det sånn at det skjer spontant (uten noen form for forvarsel) så kan det være noe med hardwaren din... Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 jeg var ikke på nett under innstallasjonen. kommer ikke noe advarsel. den bare restarter spontant Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Kan jo slå av automatisk omstart av pc'en og se om du klarer å finne ut hva som er problemet. Start->Instillinger->Kontrollpanel->System->Avansert->"Startup and recovery"(Er ikke sikker på hva det heter på norsk) Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 ok, gjort det nå =) får håpe det hjelper. takker Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 (endret) :!: Endret 26. september 2004 av Thrillseeker Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 (endret) argh, trykke svar knappen 3 ganger Endret 26. september 2004 av Thrillseeker Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Er du tilkoblet nett etter du har gjort deg ferdig med installasjonen, har du sannsynligvis fått msblast eller et annet virus som jeg ikke husker. Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 hmm Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Er du tilkoblet nett etter du har gjort deg ferdig med installasjonen, har du sannsynligvis fått msblast eller et annet virus som jeg ikke husker. visst du gidder å lese hele posten, ser du AT HAN IKKE VAR PÅ NETT *Arg* Endret 26. september 2004 av hauer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå