The_evil_blue_toad Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg skal kjøpe opp vivendi og valve for så å tvinge de alle til å utvikle utvikle håpløse barbie vs pokemon spill i evig tid HARR HARR HARR Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 http://www.halflife2.net/image_files/fanar...rt_security.jpg :!: Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 For min del synes jeg Valve kan gi etter med å la vær å distribuere Half-Life 2 via Steam. Synes det er tull. PS: Det er sikkert mange her som er i mot det jeg nettop sa fordi dere selv sitter med en kuppong. Foreslår at de finner en alternativ løsning på å gi dere spillet. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Er faktisk enig med thomas. Men det er først og fremst fordi jeg er veldig glad i å sitte på bussen hjem med cover og instruksjonsbok. Ingenting overgår gleden av å åpne coveret for første gang Kommer aldri til å kjøpe et spill uten at jeg får med disse små gledene, selv om jeg må betale et par hundre kroner ekstra Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Er faktisk enig med thomas. Men det er først og fremst fordi jeg er veldig glad i å sitte på bussen hjem med cover og instruksjonsbok. Ingenting overgår gleden av å åpne coveret for første gang Kommer aldri til å kjøpe et spill uten at jeg får med disse små gledene, selv om jeg må betale et par hundre kroner ekstra He he... så sant som sagt, de små gleder her i livet Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Nei til boikott av HL2! Ja til boikott av Vivendi! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 For min del synes jeg Valve kan gi etter med å la vær å distribuere Half-Life 2 via Steam. Synes det er tull. PS: Det er sikkert mange her som er i mot det jeg nettop sa fordi dere selv sitter med en kuppong. Foreslår at de finner en alternativ løsning på å gi dere spillet. En av de må i alle fall gi etter. Da kan det like godt være Valve som er kvitt Vivendi etter dette (så vidt jeg har forstått) Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Les artikkelen her (VGnett) Også omtalt her på forumet, se her Med andre ord, det er ikke nødvendig å starte enda en tråd. Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg