manav Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg har den etterhvert godt kjente Coop PC'en. Jeg har koblet til printer, scanner, mus og ekstern CD ROM i USB-portene uten noen som helst problemer. For ett par dager siden koblet jeg til min minidisc (NetMD MZN1) gjennom en USB port. Windows gir ingen respons og det virker som om den ikke var tilkoblet idet heletatt. Det kommer ikke noen "Nytt hardware funnet" melding på skjermen. Jeg har installert driverene til MDspilleren og div software men det hjelper ikke, jeg får bare feilmeldingen om at MDspilleren min ikke er tilkoblet, og det er den jo. MD'en er ca 2 år gammel men virker helt fint ellers og jeg har kunnet bruke den uten problemer på en annen PC. Hva skjer her? Har spurt på diverse MDforum, men ingen har kunnet hjelpe meg. Er det mulig å laste ned nye drivere for USB-portene? Kan dette løse problemet? Jeg har Windows XP SP1. Lenke til kommentar
Zappman Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg hadde et lignede problem for en tid tilbake. Da var usb-portene mine disablet i biosen av en eller annen rar grunn. Men dette skulle vel ikke være problemet hos deg hvis du har andre ting tilkoblet usb-portene som funker. Men ville i alle fall sjekket biosen for å se om alt var som set skulle være. Lenke til kommentar
manav Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Alt så fint ut i BIOSEN, har lastet ned en ny driver for hovedkortet mitt og SP2. Men alt er som det var før.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå