Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Kan jeg blir med?Vet ikke om jeg er bra nok for dere, men kan da prøve? jepp, såklart kan du prøve! hvordan nick bruker du? Jeg røyk ut på 16 års grense. Jeje, ønsker dere lykke til hvertfall! Se nederst... Aldersgrensen kan kompenseres for ved skills, seriøsitet og aim Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 "Flere timer" er nok ikke godt nok det vennen Her snakker vi om spillere som spiller minimum 1 time til dagen Quintilian... Se forøvrig: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=304147&hl= sorry, eg skreiv feil, da er fleire timar kvar dag eg er heima, eg er hos faren min annen kvar helg Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 her kan du finna ipen til haugesund serveren Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Kan jeg blir med?Vet ikke om jeg er bra nok for dere, men kan da prøve? jepp, såklart kan du prøve! hvordan nick bruker du? Jeg røyk ut på 16 års grense. Jeje, ønsker dere lykke til hvertfall! hvor gammel er du da? hvis du er over 15 år og er god nok kan du da få prøvespille.. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Vet ikke om det er fullt enda, men hiver meg på iallefall: Har spillt i 2 1/2 år,kalt meg NeMeS!S, eX og nå BeSharp (fra simpsons, ikke ksharp ) 16år (hater public , men må ty til det avogtil for å holle formen ) Endret 27. september 2004 av M@R7!N Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Vet ikke om det er fullt enda, men hiver meg på iallefall: Har spillt i 2 1/2 år,kalt meg NeMeS!S, eX og nå BeSharp (fra simpsons, ikke ksharp ) 16år (hater public ) vel kontakt meg på [email protected] på msn da. Lenke til kommentar
Krakken Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Kan jeg blir med?Vet ikke om jeg er bra nok for dere, men kan da prøve? jepp, såklart kan du prøve! hvordan nick bruker du? Jeg røyk ut på 16 års grense. Jeje, ønsker dere lykke til hvertfall! hvor gammel er du da? hvis du er over 15 år og er god nok kan du da få prøvespille.. Hehe.. fyller 15 i desember. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Kan jeg blir med?Vet ikke om jeg er bra nok for dere, men kan da prøve? jepp, såklart kan du prøve! hvordan nick bruker du? Jeg røyk ut på 16 års grense. Jeje, ønsker dere lykke til hvertfall! hvor gammel er du da? hvis du er over 15 år og er god nok kan du da få prøvespille.. Hehe.. fyller 15 i desember. ok, du kan joine irc-kanalen vår så kan vi diskutere litt der, sender deg en pm med adressen.. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Skulle prøvd, men har ikke tactics. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Skulle prøvd, men har ikke tactics. Du må ikke ta med deg taccs inn i klanen. Er nok med at du er villig til å ta på deg ansvaret etterhvert.. Laste ned fra nettet, løpe litt rundt på brettet for deg selv o.l. Pluss at du får jo hjelp fra oss.. Etter et par uker er du god nok til å lage egne taccs uten trøbbel.. RectumCleaner Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Skulle prøvd, men har ikke tactics. Du må ikke ta med deg taccs inn i klanen. Er nok med at du er villig til å ta på deg ansvaret etterhvert.. Laste ned fra nettet, løpe litt rundt på brettet for deg selv o.l. Pluss at du får jo hjelp fra oss.. Etter et par uker er du god nok til å lage egne taccs uten trøbbel.. RectumCleaner Kunne prøve. Har spillt cs i to år nå så.... Kan ikke love noe men send en pm hvis du vil gi meg try. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Skulle prøvd, men har ikke tactics. Du må ikke ta med deg taccs inn i klanen. Er nok med at du er villig til å ta på deg ansvaret etterhvert.. Laste ned fra nettet, løpe litt rundt på brettet for deg selv o.l. Pluss at du får jo hjelp fra oss.. Etter et par uker er du god nok til å lage egne taccs uten trøbbel.. RectumCleaner Kunne prøve. Har spillt cs i to år nå så.... Kan ikke love noe men send en pm hvis du vil gi meg try. hvis du vil prøve deg så gå inn på #wffhw.no på quakenet, der kan vi avtale litt.. Lenke til kommentar
nord Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 jeg ryker ut over alder og mangel på mic. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 jeg ryker ut over alder og mangel på mic. alder er ikke så farlig hvis du er god nok, du kan få en mulighet til å bevise det, men ang. mic så må du kjøpe deg det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå